Selam canlarım .Öncelikle özür dilerim :( bu yeni bölüm degil .Bu aralar yazamam çünkü bu iki hafta boyunca evimizde misafirlerimiz olucak ve malesef onlarla ilgilenmekten yazamıycam .Bu yüzden bu kitabıma da diger kitabıma da yb bu sıralar gelmiycek AMA sizi canım kendimden mahrum etmememek için ( burada göz devirme emojisi olucak wlcjnwdocj ) texing kitabı yazdım .
Sen benim abim degilsin kitabımdaki 4. bölümün son kısımında bahsetmiştim .Herkez texing kitabı yazıyor , dedim ben niye yazmıyor .Baya da heveslendim dclkjedkjfcdj İnşallah begenirsiniz ve bölümler hakkında konuşalım mı ?
Her akşam bölüm atıcaaaaammmm , vallahı Allah çarpsın .Bölüm stogum vardı , hepsi sizin için feda olsun .Yalnız ben niye bu kısmı koyu yazıyorum .Hiç farkında degilim .Aman neyse bölüm stoklarım bitene kadar her akşam bölüm atıcam .Zaten bölümle 1500 kelime civarında oldugu için çabuk okuyacaksınız ve hergün okuyacaksınız .Tabi benimde her gün 1500 kelime yazmamda sıkıntı olmuyor .
Neyse tanıtım bırakıcam hemen aşşagıya , okuyunuz lütfen ;))))
Annesinin baskıcı kişiligi altında kalan ve nerdeyse nefes alamayan ve soyadıyla çok tezat olan zeki bir kız ; Beril Özgür .Hoşlandıgı çocuga , Uygar Aslan , bir şekilde ayıracak zaman buldu ve ona gizliden mesaj attı
" Beril ; bebeyim senin evin yok mu sürekli aklımdasın ;) " dedi ve konuşmaya başladılar .
Degişen hayat ,sen benim abimsin ve arıza'yı yazan kişiden / @sude02876 ;)))))))))))))
Kitap yarı texingtir .
İşte böyle , umarım begenirsiniz .Bunu çok istiyorum çünkü ilk defa texing yazıyorum , ki o da yarı texing , becerebildim mi bilmiyorum :(
lütfen okuyun ve olmamışsa yorumlarda belirtin ;)Yorumlarınızı acayiip merak ediyorum
Hepinizi bolca seviyorum , beni texing kitabımda yalnız bırakmayıııın ve hoşça kalın ;)))))))))))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DEGİŞEN HAYAT #DEVAM KİTABI#
Fiksi RemajaKitabın ilk bölümleri sude02879 hesabındaki değişen hayat kitabındadır. Bu kitap devam kitabıdır Küçük Yener ile sadece karakterleri aynıdır .Olay kurgusu ile alakası yoktur 👌✨