Zehrazeren00 ithaf edildi.
Aşk Eşittir Domates
domateshastası - yanaklarını şişe takıp kızartıp yememem için bana bir sebeb söyle
domateshastası - domates yanaklarını bana verebilirmisin
domateshastası - senin yanaklarına düştüm
kırmızıyanak - sende kimsin
kırmızıyanak - ayrıca ne saçmalıyorsun
kırmızıyanak - ne domatesi ne yanağı
domateshastası - o kıpkırmızı domates gibi olan yumuru yanaklarını diyorum
domateshastası - bak yanaklarını o kadar çok istiyorum ki ismim bile kırmızı yanak koydum
kırmızıyanak - ha sen sadece yanaklarımı istiyorsun yani
kırmızıyanak - başka isteğiniz varmı yanında adana kebab
kırmızıyanak - ya da beğenmezsen ben
domateshastası - önce o yanaklarını bana bahşet sonra zaten ben seni almasını bilirim
kırmızıyanak - Özür dilerim, ama yanaklarımı veremem. Onlar benim özel varlıklarım.
domateshastası - Anladım, saygı duyarım. Yanaklarını zorlamak istemem.
kırmızıyanak - Teşekkür ederim. Ama yine de domateslerle mükemmel bir salsa yapabiliriz!
domateshastası - O zaman salsa yapmaya başlayalım, yanakların eşlik etsin.
kırmızıyanak - Peki, biraz daha eğlenmeye devam edelim. Domates, yanaklarımı istemenin dışında başka ilginç bir hikayen var mı?
domateshastası - Aslında evimizde çok güzel bir bahçemiz var. Orada diğer sebzelerle iyi arkadaşlık kurarım.
kırmızıyanak- Oh, o zaman seninle daha fazla konuşmam gereke bilir tabi bahçe konusunda. Bahçenizde neler yetiştiriyorsunuz?
domateshastası - Biberler, salatalık, patlıcan ve hatta bazen sarımsak yetiştiriyoruz. Her şey organik ve lezzetli!
kırmızıyanak - Harika, organik sebzelerin tadı gerçekten farklı oluyor. Belki bir gün bahçenizin tadına bakabilirim.
domateshastası - Elbette, her zaman hoş geldiniz! Ama önce yanaklarınızın bu kadar kırımızı olmasın sebebi ne öğrene bilirmiyim?
kırmızıyanak - Yanaklarımı düşünmekten vazgeçemiyorsunuz.Ama Bahçenizin tadını çıkartmak daha iyi bir fikir gibi görünüyor!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DOMATES YANAKLI'M / Texting
RomanceYeniden yazılıyor. [ Wattpad'de yayımlanan İlk Domates Yanaklı'm isimli hikaye ] domates - yanaklarını şişe takıp kızartıp yememem için bana bir sebeb söyle domates - domates yanaklarını bana verebilirmisin domates - senin yanaklarına düştüm kırmı...