Era seara.Cand m-am trezit ceasul arta 20:54 am sunat-o pe Mirae sa mergem sa vorbim despre cautarea vampirilor.Am rugat-o sa vina la poteca de langa pădurea la marginea orasului.M-am pregatit si am mers afara in drum spre poteca.Cand am ajuns am zarit-o pe Mirae care ma astepta.Ne-am salutat si am mers spre padure.Dupa ceva timp de mers ne-am asigurat ca nu mai e nimeni prin apropriere si am inceput sa vorbim.La un moment dat Mirae s-a ridicat de pe catur am mers doi pasi si sa impiedecat de o creanga.Mana ei era zgariata asa ca am procedat la fel cum facea mama cand eram mic si ma loveam.M-am aplecat si i-am sarutat locul cu pricina si fara sa vreau am muscat-o din cauza coltiilor mei.Mana ei se umpluse de sange.Mirae speriata s-a uitat la mine iar apoi a lesinat.Eram foarte panicat si la cum eram in mijlocul padurii nu puteam cere ajutor.Intr-un final peste cateva minute Mirae s-a trezit.
Tae: Doamne Mirae am crezut ca te voi pierde pentru totdeauna.* vad că nu spune nimic si se uita la mine*
Tae: Imi pare extrem de rau nu am vrut sa te musc acum din cauza mea ai devenit un monstru la fel ca mine.*se ridica in fund si imi puna mana pr fata*
Mirae: Nu esti un monstru si nu sunt suparata pe tine daca nu erai aici cu mine nu ma puteam trezii.
Tae: Nu ai idee cat ma bucur ca esti bine.
Mirae: Sunt bine.Doar ca de la o vreme am inceput...sa..nu te mai ...consider un prieten.
Tae: Daca ai ceva sa-mi spui si ca poti avea incredere in mine.
Mirae: Tae eu...te...plac
Tae:*ma uitam confuz la ea pentru ca nu stiam ca ea are sentimente pentru mine* pe langa planul nostru v-vreau sa te intreb d-daca ai vrea sa fii i-iu-iubita mea?
Mirae: Nu credeam ca tu ai sentimente pentru mine o fata plictisitoare si retrasa.
Tae: Nu esti deloc plictisitoare esti o fata minunata,frumoasa,draguta si desteapta si din cauza ta m-ai facut sa ma indragostesc de tine.
Mirae:*se rusineaza si isi ia mana de pe fata mea* nu credeam ca tu ma vezi asa.
Tae: *nu zice nimic doar ma priveste*
Mirae:*spun in soapta* t-te iubesc.
Tae:*am ramas putin surprins de ce mi-a spus si m-am intragostit mai tare de ea*
M-am apropriat de fata ei micuta si la fel de palica ca a mea pana i-am atins buzele sale moi.Cand ne-am desprins din sarut ea mi-a zambit si i-am putut observa coltii ei care aparusera din cauza mea.
CITEȘTI
REUNIUNEA VAMPIRILOR
ActionCititi pentru a afla despre ce e vorba in carte!! Va pup 😘 Instagram: -cont dedicat kpop-ului:kpop_romania_15 -cont personal:miru_miruna_official15