Mirae pov
Mă duc în subsolul conacului iau o lădiță de lemn cu pungi de sânge și urc sus.
Tae:*o văd pe Mirae cum urca scările cu greu și merg să îi iau lada din mână*
Mirae: Mulțumesc Tae,chiar mă dureau mâinile.
Tae: Oricând iubito dar,mai sunt bune?
Siri: Tot ce se află în conac nu a fost otrăvit.
Jungkook: Plus că este sânge, dacă stă la răcoare nu are nimic.
Jimin: Sunt multe! Cred că ne ajung la fiecare câte două.
Jungkook: Dar dacă TAKAR și-a făcut o fortăreață, își poate crea propria armată de demoni sau soldați? Întreb și eu..
Rm: Tot ce-i posibil!
Lorena: Dar, TAKAR are celălalt pumnal. Oare îl ține cu el sau în fortăreață? Dacă își face o armată și o pune să păzească pumnalul,poate ne putem apropia să-l furăm.
Rm: Nu cred că am putea trece de o armată întreagă de demoni.
Jimin: Să zicem că trecem și reușim să furăm pumnalul dar,ce dracu facem cu el?
Hobi: Îl putem folosi la ceva?
Rm: Da,dar...
Mirae: Dar?
Rm: Putem să facem o otravă puternică care să-l omoare pe TAKAR dar, nu este posibil!
Yuki: De ce?
Suga: Da,de ce?
Rm: În Pumnalul Inimii se află sânge de dragon. Ca să facem otrava pumnalul trebuie să fie plin și îl putem umple doar dacă găsim cumva o modalitate să reînviem dragonul.
Suga: PĂI ȘI CUM DRACU VREI SĂ REÎNVIEM UN DRAGON?
Jungkook:*pun harta pe masă*
Siri: În carte scria că dragonul a fost găsit într-o peșteră,oare pe hartă se vede peștera?
Rm: Dă-mi să mă uit!
Yuki: Nu e aia?
Rm: Care?
Yuki: Fix sub fortăreața lui...
Jimin: LA NEBUN ACASĂ?
Rm: Nu chiar la el,pe lângă el!
Jin: În fine! Să zicem că reușim să reînviem dragonul dar, după ce facem cu el?Peste o oră de explicații
Jimin: Deci...
Rm: Ai înțeles?
Jimin: Tu vrei să spui că trebuie să reînviem un dragon, să furăm pumnalul lui TAKAR, să omorâm armata lui de demoni și după să îl omorâm pe TAKAR!
Rm: Ai văzut! Bravo Jimin,te felicit că ai înțeles!
Jimin: Cred că îți bați joc de mine!
Rm: Nu,asta trebuie să facem!
Jin: Păi și cum ne apropiem de fortăreață?
Rm: Bună întrebare.
Sandra: Oare TAKAR știe de dragon?
Jimin: Treaba stă în felul următor.
Tae: Uimește-ne!
Jimin: Plecăm noaptea la râu,punem acolo ceva să bubuie și cât timp TAKAR se duce să arunce un ochi pe acolo noi mergem la peșteră și ne facem damblaua.
Tae: Bă Jimin ești un geniu!
Jimin: Știam!
Tae: Dacă facem o capcană înafara pădurii și reușim să-l prindem pe TAKAR în ea, automat armata o să vină să-l ajute.
Siri: Păi nu știm încă dacă are o armată sau nu,și bine ar fi să nu aibă, să știi că ar putea funcționa planul ăsta. Jungkook i-a mai făcut o capcană înainte și a scăpat cu greu din ea.
Hobi: Bun, să zicem că planul ăsta ar fi o opțiune.
CITEȘTI
REUNIUNEA VAMPIRILOR
ActionCititi pentru a afla despre ce e vorba in carte!! Va pup 😘 Instagram: -cont dedicat kpop-ului:kpop_romania_15 -cont personal:miru_miruna_official15