CAPITOLUL 22

22 0 0
                                    

Suga pov
Ajungem lângă conac și intram în el cu ușurință. Pe dinafară pare relativ micuț dar pe dinăuntru este imens rău de tot.

 Pe dinafară pare relativ micuț dar pe dinăuntru este imens rău de tot

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Mirae: A rămas așa cum l-am văzut ultima dată!Suga: Da!Tae: Mă duc să pun Pumnalul la locul lui

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Mirae: A rămas așa cum l-am văzut ultima dată!
Suga: Da!
Tae: Mă duc să pun Pumnalul la locul lui.
Siri: Bine,Yuki haide să îți tratez rana.
Yuki: Am de ales?
Siri: Nu!
Mirae: Mira,vii în grădina din spate?
Mira: Da!

Mirae pov
Ieșim afară și ne ducem în grădina din spate a conacului.

Mira: Nu cred!
Mirae: Ce?
Mira:*îi arăt păpușica cu care mă jucam când eram mică*
Mirae: Cât timp a trecut de atunci!
Mira: Da....
Mirae: Conacul nu s-a schimbat deloc, absolut deloc. Dar, pădurea...s-a dus pe apa sâmbetei. Înainte pe oriunde mergeam vedeam alți copii cum se jucau,cum alergau și acum...e liniște!

Mira: Prea liniște! Și mie îmi este dor de tot! Mai știi când venea tata și ne punea aici în leagăn pe amândouă și ne povestea de războaiele cu TAKAR și alte lucruri?

Mirae: Cum să uit! Parcă îl și aud pe tatăl tău:"Fetelor dacă nu sunteți cuminți și mai intrați în conac fără mine vă dau la vârcolaci să vă mănânce!"

Mira: Oricum,totul s-a schimbat din dimineața aia!
Mirae: Ce zarvă a fost atunci, toată lumea era panicată și noi fiind copii nu știam ce se întâmplă.
Mira: Poate e conacul imens dar,nu a fost suficient pentru toți!
Mirae: Ziua aia a fost... teribilă!
Mira: Iadul pe Pământ!

Pov Tae

Eram ascuns după un trandafir în spatele fetor și ascultam ce vorbeau, până a venit Jimin și m-a strigat în gura mare.

Jimin: Taee!! Ce faci aici?
Mira: Ieșiți afară!
Jimin:*ies cu Tae de după tufa de trandafiri și mergem la fete*
Jimin: Eu acum am venit,nu știu despre ce vorbeați!
Tae: Recunosc că am ascultat tot dar, să știți că nu ne-a fost nici nouă ușor,chiar dacă eram copii.
Jimin: Aaaa...despre asta vorbeați.
Mira: Da... în toate satele care erau în pădure erau o grămadă de vampiri și vârcolaci.
Mirae: Chiar dacă nu s-au înțeles niciodată,au învățat să locuiască împreună.
Tae: Și acum este pustiu!
Jimin: Mai știți când mergeam în pădure să luăm mure și alergam după căprioare? Mie îmi lipsesc lucrurile astea.
Mirae: Normal,cum să uităm!
Mira: De când am intrat în pădure am văzut decât o pasăre, în rest nimic.
Jimin: Și când eram mici era plin de animale peste tot.
Tae: Nu pot să uit ziua aia! Când mă gândesc, mă ia cu palpitații!
Jimin: Și când mă gândesc că,am mai supraviețuit doar noi mă simt prost dar și norocos.
Mira: Așa și eu!
Mirae: Dacă două popoare întregi și  sute de mii de soldați nu l-au putut învinge pe TAKAR,noi avem vreo șansă?
Mira: Ai dreptate!
Jimin: Niciodată sa nu spui niciodată!
Mira: Dacă o să-l omorâm pe TAKAR sper să nu mai învie din nou.
Jimin: Încă este puternic,ba chiar foarte puternic dar,s-a ramolit.
Jungkook: Noi suntem mai multi la număr. Dacă ne străduim, îl putem învinge.
Siri: Jungkook are dreptate! Dacă muncim împreună și cu cap îl putem omorî!
Mira: Și voi trăgeați cu urechea?
Jungkook: Nu, v-am văzut și când ne-am apropiat de voi am auzit ce vorbeați.
Tae: Oricum,trebuie să găsim un plan foarte bun.
Jimin: Da...
Mira: Suga și Yuki unde sunt?
Siri: I-am tratat rana lui Yuki și Suga a rămas cu ea în conac.
Tae: Aaaa,ok!
Jimin: Șiii...acum ce facem?
Mira: Avem niște variante.
Mirae: Care?
Mira: Ori mâncăm,ori mai stăm la povești,ori ne facem un plan ca să-l omorâm pe TAKAR,poate și niște capcane!
Jimin: Toate la timpul lor! Haideți să mergem să ne odihnim!

REUNIUNEA VAMPIRILORUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum