Dupa ce ne-am desprins din sarut,eu si Mirae ne-am asezat pe canapea si incepusem sa vorbim despre gasirea celorlalti vampiri.
Tae: Mi-a spus mama ca ar exzista un conac,unde era ca un fel de....de casa pentru vampiri.
Tae: Acolo,inainte de razboi s-au adus toti copii si femeile insarcinate din poprul nostru.
Mirae: Ei bine,eu am copilarit pentru putin timp in acel conac.Doar ca atunci cand am fost lovita grav in spate,am ramas pe jumatate vampir.
Tae: Serios!!!*spun foarte mirat*
Tae: Stai.....daca eu te-am muscat adineauri asta inseamna ca esti vampir in totalitate,nu?
Mirae: Da.
Mirae: Oricum eram foarte mica.Nu imi mai aduc aminte niciun detaliu de la acel conac,nici macar numele.Sigurul lucru pe car mi-l mai aduc aminte este ca era ascuns intr-o padure.*spun asta apoi a venit mama lui Tae din bucatarie*
Mama: Copii v-am facut niste fursecuri!*spune in timp ce pune farfuria cu fursecuri pe masuta din lemn din fata canapelei*
Mama: V-am auzit conversatia din bucatarie,si da,e adevarat Mirae ramansese la conac cu ceilalti copii si restul.In acel conac,renumitul conac Helegar,am copilarit eu.In ziua de astazi conacul inca mai exzista,doar ca este de negasit.Era in padurea cu acelasi nume,care era pazita de cei mai puternici vampiri si varcolaci.Si da stiu,atunci fiind Takar liber vampirii si varcolacii s-au unit ca sa supravietuiasca iadului care urma sa vina.
Eu si Mirae ascultam ce zicea mama dar am intrerupt-o eu zicandui:
Tae: Stai putin.....inainte sa apara rasa umana in locul Seolului era acea padure,nu?
Mama: Da dragule,doar ca nu mai stiu unde se afla conacul.
Mirae: Pai la cum eu si Tae suntem vampiri,am putea cauta noaptea iar dumneavoastra ziua!
Mama:Nu imi spune "dumneavoastra" spune-mi Anna,si da am putea sa cautam doar,ca la cum conacul si padurea au fost bine pazite,oamenii care ar intra in padure ar murii instant din cauza parfumului care este acolo si bineinteles pentru vampiri e inofensiv.Astazi stam de vorba,iar de maine incepem cautarile.
Tae: Mama,dar care ar fi sansele ca ultimi vampiri ramasi sa se afle in conac?
Mirae: Da...ar fi sanse?
Mama: Daca as sti v-as spune.
Mirae pov:
Intre timp ce vorbeam s-au terminat fursecurile care au fost foarte bune.Anna a luat farfuria goala si s-a dus in bucatarie.Stateam si ma gandeam dar...am simntit o mana si o atingere calda pe mana mea,era Tae.
Tae: O sa gasim oare conacul?
Mirae: Sper ca da.
Tae pov:
Ma dau mai aproape de Mirae,iar ea isi lasa usor capul pe pieptul meu.
Mirae: De ce iti bate inima asa tare?
Tae: Bate pentru noi!
Mirae:*m-am rusinat putin*
Mirae si-a ridicat capul de pe pieptul meu si m-a sarutat atat de dulce incat m-am inmuiat.Dupa sarut ne-am imbratisat si am adormit asa.Hei!Stiu ca postez foarte rar dar dureaza mult pana ma gandesc la un capitol si apoi sa il scriu sa modific greselile sau sa mai adaug ceva iar apoi sa-l postez.
Oricum,stati linistiti ca o data sau de doua ori pe saptamana o sa postez!
Va pup! 😘😘😘😘
CITEȘTI
REUNIUNEA VAMPIRILOR
ActionCititi pentru a afla despre ce e vorba in carte!! Va pup 😘 Instagram: -cont dedicat kpop-ului:kpop_romania_15 -cont personal:miru_miruna_official15