CAPITOLUL 6

77 8 0
                                    

Tae pov:
Dupa ce mama a terminat de tratat rana lui Jimin,si-a dat seama ca a fost facut de un varcolac.

Jimin pov:
Eram pe canapea si ma gandeam cum sa incep sa povestesc tuturor ce s-a intamplat,dar gandul imi era doar la Mira.

Mirae pov:
Stateam langa Tae si ma gandeam,dar m-am uitat la Jimin ingrijorata deoarece era confuz si speriat.Eram toti in jurul canapelei si speram ca Mira sa se trezeasca.Cand mi-am intors capul l-am vazut pe Jimin care a luat-o pe Mira de mana si-a inceput sa planga.

Tae:Jimin,te rog linisteste-te!
Mirae:Jimin,Mira o sa fi*nu apuc sa termin din cauza ca am vazut-o pe Mira miscandusi mana incet*
Tae:S-a miscat!
Jimin:Mira,te rog trezeste-te am nevoie de tine!
Anna(mama lui Tae):Se v-a trezi!Daca se misca de acum se v-a trezi cat de curand.
Jimin:*o i-au pe Mira de mana si decid sa povestesc tuturor ce s-a intamplat*Acum haideti sa va apun ce s-a intamplat.
Jimin:Pai...am aflat de curand ca conacul Helegar sa cum se-o numi se afla aici in Seoul intr-o padure dar problema e ca nu stim in care,asa ca,atunci cand am iesit din Daegu am intrat in padurea aia unde erati voi doi.Cand m-am uitat la Mira am vazut ca voia să-mi spună ceva asa ca n-am mai stat pe gânduri si i-am spus cat de mult țin la ea si ca o iubesc apoi ea s-a oprit si mi-a ca si ea simte la fel.Ma rusinasem putin apoi am luat-o de mana si cand sa o intreb daca vrea sa fim impreuna m-am uitat in spate si am vazut un varcolac care urma sa sara pe Mira am ca am dat-o in spatele meu si varcolacul a sarit eu am vrut sa ma feresc dar m-a prins si mi-a infipt coltii in spate apoi mi-a dat drumul si m-a muscat de umar si s-a retras in padure.Mira venise la mine si eu i-am zis sa plece,am incercat sa o conving sa plece si am incercat sa ma ridic apoi am vazut ca s-a intors acel varcolac si a sarit pe Mira si incepuse sa-si frece ghearele pe spatele ei apoi asa mort si plin de sange cum eram m-am ridicat am mers la Mira am luat-o in brate apoi am incercat sa gasesc o iesire din padure pana am am dat de voi doi.Apropo eu si Mira suntem doi dintre vampirii de la acel conac.
Jimin: Scuze, ma duc pana la baie.
Tae: Du-te.
Tae: Mirae nu mai plange sunt bine amandoi.*o i-au in brate si incepusem sa lacrimez*
Mirae: Fix cand aveau si ei parte de un moment frumos i-a nenorocit pocitania aia pe amandoi.*ma uit la Tae si vad ca mai avea putin si plangea*
Mirae:*ii pun mana pe obraz si degetul mare pe buza de jos apoi il sarut* nu mai plange nici tu,gata.
Tae: Promit daca nici tu nu mai plangi.*incepusem sa o mangai usor pe spate*
Mirae: Am si vrut sa iti zic ca trecuse ceva pe langa noi dar,eram putin adormita si am crezut ca mi s-a parut.*spun simntindu-ma putin vinovata*
Tae: Nu esti tu de vina nici eu si nici Jinim si Mira,bine?
Mirae: Bine,dar chestia trecuse pe langa noi,cum de nu ne-a atacat?
Tae: Nu stiu....macar suntem cu totii bine.*o sarut incet pe frunte*
Mirae: Asta conteaza cel mai mult.
Mirae: Tae uite!*arat spre Mira care incepuse sa se miste*
Tae: Hai langa ea ca daca se trezeste si se vede singura dupa nu stiu cum reactioneaza.
Mirae:*ne punem langa Mira si ea incepuse sa vorbeasca*
Mira: Nu....Nu....Nu...JIMIN nuuu,te rog trezeste-te,nu te rog....Hai Jimin .....Nuuuu Aaaaaa*tipa*
Mirae:*eu si Tae ne uitam socati la ea de ce spusese,apoi il i-au pe Tae de mana si el ma trage in bratele lui*
Tae: O sa fie totul bine!*apoi ma uit la Mira care deschisese ochii*
Mira: Unde sunt? Mirae,Tae!?!?!
Mirae: Hei,calmeaza-te!
Mira:Nu....Jimin!*spun cu o voce subtire si joasa*
Mirae: Gata,nu plange!*o vad ca se pune in fund asa ca ma pun si eu langa ea*
Mira: Jimin...Eu..Varcolacul....Nu...eram in padure si a venit un varcolac si la omorat pe Jimin dupa a sarit pe mine..
De ce Jimin?De ce?*plang*
Tae:Doamne,nu mai plange,Jimin nu e mort a zis ca merge pana la baie.
Mira: Tu crezi ca am chef de glumele tale,lasati-ma vreau sa mor!
Mirae: Taci,nu mai spune asa ceva.
Mira: Off....Dar..
Mirae: Gata,toti suntem bine nu mai plange!*il vad pe Jimin ca iasa din baie si-o vede pe Mira ca plange apoi vine ca ars spre canapea*
Jimin: M-mi-mi-Mira!!Esti bine!Eu...a...off!*o i-au in brate strans*
Mira: Jimin!!! Ce m-am speriat am crezut ca ai murit!*spun stergandu-i lacrimile si el pe ale mele*
Jimin: Nu n-am murit m-am trezit fix cand tu erai sub pocitania aia si l-am omorat apoi asa cum eram schiop si plin de sange te-am luat in brate si ma plimbat prin padure sa gasesc o iesire si apoi m-au gasit Tae si Mirae care cautau si ei conacul.
Mira: Offff, nu pot sa cred!*il i-au de mana*
Jimin:*o strang de mana si zic*
Jimin: Vreai sa fii iubita mea?
Mira*nu mai spun nimic si il sarut*
Jimin:*ii simnt buzele peste ale mele si peste ceva timp ne desprindem din sarut si ii dau un sarut parinteste pe frunte*
Jimin: Te iubesc!
Mira: Si eu!*il strang in brate*
Jimin: Ma bucur ca suntem bine!
Mira:Si eu,nu stiu ce m-as face fara tine!

Jimin pov:
Intorc capul si ii vad pe Mirae ai Tae care veneau in sufragerie.Nici nu i-am vazut cand au plecat.

Tae: Hei,avem vesti foarte bune!
Mirae: Si foarte proaste.
Tae: Apropo va sta bine impreuna!
Mira: Si voua!
Tae:*ma asez pe canapea si vad ca Mirae nu mai are loca asa ca o trag la mine in brate*
Mirae:Mersi.
Tae: Doar suntem impreuna si te iubesc si nu vreau sa stai in picioare.
Mirae:*zambesc si imi las capul pe umarul lui*Si eu te iubesc!Va iubesc pe toti si ma bucur ca suntem bine!
Jimin&Mira: Si noi ne bucuram!
Tae:Una din vestiile bune ar fi ca mama ar cam banui in ce zone se afla conacul.
Mirae: Da,si s-a dus sa vada daca este acolo,ne-a zis ca vine peste doua zile.
Tae: Dar a zis sa nu iesim din casa nici ziua nici noaptea.
Mirae: Aparent din poporul varcolaciilor au mai supravietuit cativa,si acum pazesc cate doi fiecare padure din Seoul si omoara pe orici care intra in paduri.
Jimin: Ok,asta explica multe.
Mirae: A da si Anna ne-a spus urmatorul loc unde sa cautam daca acolo unde s-a dus ea nu gaseste conacul.
Mira:Unde?
Tae: Intr-o padure din cealalta parte a Seoulului.In ea nu e nimeni nici oameni nici varcolaci si se afla la marginea orasului.
Mira: Jimin aia nu-i..
Jimin: Ba da.
Mirae: Ce sa fie?
Jimin: Tae,imi pare rau sa te anunut dar pe mine nu ma intereseaza ce a spus mama ta pentru ca,acum 10 ani guvernul vroia sa distruga o parte din acea padure sa construiasca un restaurant dar, era plina de cadavre si de atunci nimeni nu a mai intrat in padure,cica cand treci pe langa padure simnti un miros placut dar te ia ameteala.
Mira: Da e adevarat si acum 3 ani au trimis o drona sa filmeze deasupra padurii si in departare a zarit un fel de castel mai vechi.
Tae:*eram socat*Nu pot sa cred!
Mirae: Asta inseamna ca s-ar putea sa fie conacul acolo.*spun la fel de mirata ca Tae*
Mira: Asta credem si noi dar acea zona este pazita de politie si nu lasa oe nimeni sa se aproprie de padure.
Tae: Pai cand vine mama ii spunem si vedem cum facem.
Mirae: Tebuie neaparat sa mergem acolo,poate chiar se afla conacul acolo.
Jimin: Stati putin....daca suntem vampiri ne putem face invizibili?
Mira: Nu cred.
Mirae: Deocamdata haideti sa cautam acea padure pe net si sa vedem ce se intampla cu adevarat acolo.
Tae: Da....daca chiar se afla acolo conacul am dat lovitura.
Jimin: Daca gasim conacul in padurea aia si acel miros cu tot cu cadavrele alea,tot ce ne mai ramane de facut este sa speram ca ceilalti vampiri sunt acolo la conac.
Mirae: Asa speram toti dar,eu nu cred pana nu vad cu ochii mei.
Tae: Cand vine mama ne pregatim de plecare.
Toti: Ok.
Mira: Sper sa fie totusi adevarat ca nu am chef sa iesim din oras sa mai mergem pana la mama dracu si sa nu fie nimic.
Jimin: Vom vedea daca e adevarat sau nu cand ajungem acolo.
Tae: Ma duc sa i-au o patura si ceva din bucatarie si vin sa vorbim.
Jimin: Vin si eu!
Tae: Bine, hai!

Heeeei! Am inviat si eu! Stiu ca nu am mai postat de mult dar am fost la mare si la bunici si am ramas fara date dar nu-i problema ca revin in fortza!

REUNIUNEA VAMPIRILORUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum