CAPITOLUL 4

82 11 1
                                    

Mirae pov
Ma foiam din cauza ca vroiam sa ma trezesc,pana cand am atins cu mana ceva moale si fin.Cand am deschis ochii sa vad ce am atins era obrazul lui Tae.Am stat putin timp privindu-l cum doarme apoi s-a trezit.S-a uitat la mine apoi m-a sarutat.

Tae pov
Ma trezesc si o vad pe Mirae langa mine cum ma privea,am privit-o ochii ei mari si verzi apoi am sarutat-o.

Tae: Cat este ceasul?*intreb adormit*
Mirae: 19:12, am dormit ceva timp.
Tae* am zambit*

Am vazut-o pe mama cum venea in sufragerie la noi cu o cutie de marime medie din lemn.M-am ridicat de pe canapea si am ajutat-o pe mama cu acea cutie.

Mama: Multumesc,dragule!
Tae: N-ai pentru ce, dar ce este in cutie.*intreb foarte curios*
Mirae: Wow ce cutie mare!
Mama: Ehhh...se putea si mai mare de atat,aici se alfa poze cu conacul si ceilalti vampiri a da si "Pumnalul Inimii"!
Eu si Mirae:"Pumnalul Inimii"??
Mama: Puneti-va pe canapea avem mult de discutat.
Eu si Mirae: Ok
Mama: Asa ia sa vedem*spune in timp ce scoate cheita pe care o tinea la gat tot timpul*
Tae: Ahhhhh.....pfuu
Mirae: Vai doamne.....pfuuuuu
Mama: Ouff...cat praf,era si normal n-am mai deschis-o de 100 si ceva de ani!
Eu si Mirae: Wowwww
Tae: Pe langa tot praful se vede ce e plina si cu altceva.
Mirae: Asta este conacul*spune in timp ce apuca o poza din acea cutie*
Tae: Vai doamne ce mare era,daca il gasim v-a mai fi la fel?
Mirae: Nu stiu!

Mirae: Asta este conacul*spune in timp ce apuca o poza din acea cutie*Tae: Vai doamne ce mare era,daca il gasim v-a mai fi la fel?Mirae: Nu stiu!

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

In timp ce eu si Mirae ne uitam la pozele cu conacul am gasit o poza cu 9 copii si un varcolac transformat deja in lup.Stateam si ne uitam atenti la poza pana cand am ne-am dat seama ca doi din acei copii semanau cu noi doi.
Tae: Mama,astia doi suntem eu di Mirae ca seamana mult cu noi doi?*intreb nedumerit*
Mama: Da voi sunteti dupa razboi.Atunci la cum erati multi copii in conac v-am despartit prin Seoul dar ceilalti vampiri s-au intors la conac acum ceva timp.
Tae: Asta inseamna ca ceilalti sunt la conac!*spun speriat si agitat*
Mirae mi-a pus mana pe fata si mi-a zis sa ma calmez.Intr-un final m-am liniatit si Mirae m-a sarutat eu i-am raspuns la sarut pana cand am simntit ceva umed intre fetele noastre,erau lacrimile lui Mirae.
Tae: Gata nu mai plange o sa fie totul bine!
Mirae: Daca nu gasim conacul ce facem?
Tae: Il vom gasii iti promit!*in timp ce imi cazuse o lacrima am simntit o pereche de buze peste ale mele*
Mirae: Te iubesc!
Tae: Si eu te iubesc!
Atunci cand a venit mama in sufragerie deoarece plecase ,ne-a spus ca am  putea sa incepem cautarile. Ne-am imbracat cu alte haine apoi am coborat jos i-am spus amandoi mamei noapte buna apoi am plecat.

REUNIUNEA VAMPIRILORUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum