Burası sıradan bir okul değildi. Üç büyük kişi Escola De Talentos'u* ,okulu, kendi gibi olanlar için kurmuştu. Üç büyük kişi okulda üç bölüm oluşturdu. Máxico, Cabaleiro, Lobisomem. Kısacası büyücüler, şövalyeler ve kurt adamlar.
Kurt adam olabilmek için postun, şövalye olabilmek için kılıcın sizi seçmesi gerekiyor. Bu seçme olayının ne zaman olacağını kimse bilemiyor. Hızlı karar vermenizden, cesur olmanızdan veya yardım etmenizden dolayı sizi seçebilir.
Bir kurt adamla evlendiğinizde çocuğunuzun kurt adam güçlerine sahip oluyor ama tam olarak kurt adama dönüşemiyor. Tam olarak kurt adama dömüşme post sayesinde olabiliyor.
Bir şövalye ile evlendiğinizde çocuğunuzun herhangi biri gücü olmuyor. Çünkü şövalyelerin gücü sadece kılıç sayesinde. Eğer çocuğunuz kılıca layık birisiyse kılıcın gücünden yararlanabiliyor. Eğer layık değilse kılıç layık olanı bekliyor.
Büyücü olmak, diğerlerine göre biraz farklılık gösteriyordu. Büyük büyücü, büyü kitabının kendisini seçmesiyle büyücü olmuştu. Büyü kitabının onu seçmesinden bir süre sonra büyücü olmak kalıtsal özelliği haline gelmişti. Bu da büyü kitabının bir daha birini seçmesine gerek kalmadan gelecek nesillerin büyücü olmasını sağlamak demekti.
Üç büyük kişi kendi aralarında konuşup tüm bölümleri ilgilendiren kurallar koydular.
1) Güçlerini kötüye kullanamazsınız. Kullandığınız taktirde yaptığınız kötülüğe göre ceza alırsınız.
2) Üç uyarıdan sonra güçleriniz alınır ve okuldan atılırsınız.
3) Birbirinize karşı iyi olmalı ve birbirinizi korumalısınız.
4) Önemli bir olay olduğunda önce büyüklerinize söylemelisiniz.
5) Evlenecek olursanız ya insanla ya da kendi türünüzden olan biriyle evlenmelisiniz.
Son kuralı büyükler şöyle açıklamıştı: "Bir insanla veya kendi türünüzden biriyle evlendiğinizde çocuğunuzu hangi bölüme koyacağımızı bilebiliriz fakat diğer türlerden biriyle evlendiğinizde bu bir sorun olabilir. Çünkü bir bölüme ait olmalısınız. O bölümde ilerleme kaydetmeniz gerekiyor."
Okulun dört binası vardı. Máxico Binası, Cabaleiro Binası, Lobisomem Binası ve herkesi ilgilendiren bir konu olduğunda toplanılması gereken Común Binası. Üç binanın girişinde kurucularının resmi mutlaka bulunurdu. Maxico'nun kurucusu Yoo In Na, Cabaleiro'nun kurucusu Gong Yoo ve Lobisomem'in kurucusu Lee Dong Wook.
&
Máxico Kurucusu;
Cabaleiro Kurucusu;
Lobisomem Kurucusu;
&
*Escola De Talentos: Yetenek OkuluSelam~ Bu kurgu bir anda aklıma gelip yazmaya karar vermiştim. Bölümler hemen gelmez muhtemelen. Çünkü bu hikayeyi iyice düşünüp yazmak istiyorum.
Sevgiyle kalın! ♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Escola De Talentos
FantasyOkulda Máxico, Cabaleiro ve Lobisomem bölümleri kurulduğunda amaçları birlik ve beraberlikti. Yıllar geçtikten sonra bu birlik beraberlik korunabilecek miydi? Yoksa birbirlerinin sonu mu olacaklardı? *Kapak readerlittlewitch tarafından yapılmıştır. ...