7 | Que che pasou?

29 7 9
                                    

  Ertesi gün okulda, yaşanan olaydan dolayı dersler iptal edildiği haberi yayıldı. Konsey, kayalığın orda toplanmış, kimseden ses çıkmıyordu.

"Gong Yoo'yu ziyaret etmeliyiz. Belki bir şeyler hatırlıyordur." Jennie, saçlarını geriye doğru attı. "Hepimiz ziyaret edersek bu bize sorun yaratır. Her ne kadar burada gizlice buluştuğumuzu bilmeseler de tüm okul arkadaşlığımızın farkındadır."

"Jennie, haklı. Ya o ya da ben kesin gitmeliyiz ama yanımızda kimin geleceğine karar vermeliyiz." Jiwon, önce Lisa'yı ardından Chang Kyun'u işaret etti. "Onlardan başkası olamaz. Birisinin zihnine girme tarzı bir büyü biliyor olmalısınız. Durum böyleyken ben ya da Taeyong'un gelmesi saçma olur."

"O zaman biz dördümüz gideceğiz. Siz de binanın yanında takılsanız fena olmaz. Sesleri duymakta iyisiniz. Gong Yoo'nun odası girişte zaten." Jennie, ayağa kalkınca diğerleri de ayapa kalktı. "Hongbin'in dediklerinin üzerine bir şey daha ekleyeceğim. Dışarda beklerken herhangi bir terslik olursa işaret gönderin, bize." Jiwon ve Taeyong olumlu anlamda başlarını salladı. Jennie, Lisa, Chang Kyun ve Hongbin giderken Jiwon ve Taeyong yalnız kaldı.

"İkimiz de binanın yakınlarında olmamalıyız bence. Fazla dikkat çekeriz. Sen git, Dong Woo ile konuş. Aranızdaki bağ abi-kardeş gibi. Belki sana bir şeyler anlatır, Taeyong."

"Tamamdır, dikkatli ol." Taeyong, Jiwon'u arkasında bırakıp kendi binasına doğru yürümeye başladı. Dong Woo'nun odasının kapısını tıklatıp içeri girdi. "Gel, Taeyong." Taeyong, yaklaşıp koltuklardan birine oturdu.

"Dong Woo Abi, sorun ne?" Dong Woo, ona sadece bakarken sözlerine devam etti. "Gong Yoo, olayından bahsediyorum. Nasıl böyle bir şey olabilir? Kim yapar? Bir şeyler biliyorsan söyle bana. Yardımım dokunur belki de." Taeyong, konuşurken bir yandan da Dong Woo'nun mimikleri, hareketlerini izliyordu. "Taeyong, bu meseleyle ilgili hiçbir şey söylemem. Ne seni ne de diğer öğrencileri bu olaya bulaştıram."

"Ama Dong Woo Abi.. Ben sa-" Dong Woo elini kaldırarak Taeyong'u susturdu. "Taeyong, lütfen. Daha fazla zorlama beni ve çık dışarı." Taeyong bir şey demeden dışarı çıktı ama bir şeyden kesin emindi. Dong Woo bir şeyler gizliyordu. Mimikleri ve el hareketleri bunu fazlasıyla belli ediyordu.

&

Jennie, Lisa, Chang Kyun ve Hong Bin odanın içerisine girdiğinde Gong Yoo yatakta uzanıyordu.

"Çocuklar burada ne işiniz var?" Jennie yatağın kenarına oturuken diğerleri ayakta duruyordu. "Seni merak ettik. Bu nasıl oldu? Hiçbir ley hatırlamıyor musun?" Gong Yoo olumsuz anlamda başını salladı. "Biz sana yardım edebiliriz." Lisa'nın sözleriyle Gong Yoo bakışlarını ona çevirdi. "Ne demek istiyorsun, sen?" Gong Yoo yatakta doğrulmaya çalışırken Hongbin ona yardım etti. "Gong Yoo Abi, sana bunun kimin yaptığını  bulmak istiyoruz. Kimsenin haberi olmadan, gizlice."

"Saçmalama, Jennie. Böyle bir şeye kalkıştığınızı okul öğrenirse ceza alırsınız."

"Seni bu hale getirenler hâlâ dışarda elini kolunu sallaya sallaya geziyor. Durum böyleyken her türlü ceza almaya hazırız. Korkmuyoruz." Jennie ayağa kalkınca yatağa Lisa ve Chang Kyun yaklaştı. Gong Yoo sorgulayan gözlerle onlara bakarken ikisi de ellerini kaldırıp ona doğru uzattı. "Çocuklar bu yaptığınız doğru değil."

"Ya ne doğru o zaman? Mal gibi sorunun çözülmesini mi bekleyelim? Nedense çözülmeyecek ve üstünden zaman geçip unutulması beklenecek gibi hissediyorum, Gong Yoo Abi." Gong Yoo'nun sessizliği, Hong Bin'in dediklerini doğrular nitelikteydi.

"Bir şeyler biliyorsan sö-"

"Jennie!" Lisa'nın sesi onu durdurdu. "İzin ver de halletmeye çalışalım."

Jennie kollarını göğsünde birleştirip ikiliyi izlemeye başladı. Dakikalardır onları izliyor ama bir şey olduğu yoktu. Sonunda ikili pes edip onlara döndüğünde burunlarının kanadığını fark etti. "Fazlasıyla uğraştık." Lisa, Chang Kyun'un koluna girdi. "Hatta bizi fazlasıyla zorladı ama sonuç yok. Çünkü biri zihnine kalkan koymuş. Kırılması oldukça zor bir kalkan."

Hong Bin, cebindeki mendili ikiye uzatırken onları kenara çekti. Onlar, kenaraya çekilince Jennie kenarı çekildi. "Sana ne oldu?"

&

Bu bölüm aslında böyle değildi. Önceki hali içime sinmeyince baştan yazdım. Umarım beğenmişinizdir~

Bölüm adının anlamı: Sana ne oldu?

Escola De TalentosHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin