3. kapitola (opraveno)

78 6 2
                                    

Po odchodu otce byl Adrien hrozně zmatený. Jednu chvíli je jeho otec až moc přecitlivělý a v druhou chvíli už štěká své rozkazy, všem okolo sebe. Po zdlouhavém sezení na gauči ve svém luxusním pokoji se zvedl a vydal se za otcem, protože dostal skvělý nápad, díky kterému by se mohla jeho kamarádka na pár chvil dostat ze své celi, která je ta jediná místnost kterou v jejich obřím domě zná.
Zaklepal na dveře otcovi pracovny. Pootevřel dveře od místnosti, která se změnila z návrhářské dílny s figurínami, na místnost plnou papírů s různými plány, zateměnými okny a v neposlední řadě krabička s mirákulem patřící Marinett, které jí vzal ten samý den, co padli Kouzelná Beruška a Černý Kocour. Štvalo ho, že jemu jeho mirákulem nechal a jeho dámě ho vzal. Moc mu ty chvíle, kdy bojoval po jejím boku proti superpadouchovy, chvíle kdy byl volný, nemusel plnit ničí rozkazy a dělal to, co ho baví. V tu chvíli vešel do místnosti jeho otec, ale když si všiml svého syna, trochu znejistěl, zvláštním pohledem se podíval na svého syna a až po minutě ticha, kdy ani jeden z nich nevydal ani hlásku, se zeptal se svým klasickým, neutrálním hlasem ,,Co se děje? Nemáš se náhodou chystat na focení?'' ,,Už jsem hotový. Přišel jsem se jen na něco zeptat ...'' řekl potichu, až do stracena. ,,A o co jde?'' zeptal se bezbarvým hlasem. ,,Chtěl jsem se tě zeptat jestli ... No, jak začít ...'' začal ze sebe koktat svůj nápad nejistým hlasem. Po chvíli se zhluboka nadechl a rychle ti že sebe vychrlil ,,Chtěl jsem se tě zeptat, jestli by jsi na chvíli nepustil Marinett ven z její cely.'' Gabriel Angrešt na něj hleděl neschopen slova a překvapen z toho, co právě vypadlo z jeho syna.

Čaute lidi! Ano, já doopravdy neumřela a jsem zpět i s novou kapitolou ke své staronové knize. Doufám, že se vám kapitola bude líbit a že ji oceníte stejně jako oceníte moji snahu něco napsat. Btw, co myslíte, že odpoví hlavní záporák této knihy? Pište své tipy do komentářů, každý komentář a hvězdičku, kterou dáte tomuhle příběhu hrozně oceňuji.
Vaše Kika103050505

Zamilovaná Tikki (Dokončeno)Kde žijí příběhy. Začni objevovat