Epilog (opraveno)

24 3 0
                                    

   Mladý blonďák vešel do místnosti, kde na jejím druhém konci stal jeho krutý otec a vystrašená dívka s modrými vlasy. O něcem spolu mluvili. Mladík prostoupil k povídající si dvojci a řekl: ,,Jsem tady otče." Muž ve věku okolo 40 odvrátil svůj zrak od Marinette a jeho oči spočinuly na jeho synovi. Pousmál se. ,,Ah, Adriane. Říkal jsem si, kdy se k nám přidáš." Začal milým tónem mluvit na nově příchozího chlapce. ,,Něco tu pro tebe mám." řekl a vzal malou krabičku ze stolku vedle něj. Tu dal do rukou svému synovi a pokynul mu rukou, aby ji otevřel. Když se podíval dovnitř, uviděl mirákulum, které mu bylo ukradeno. Najednou se před zraky bývalých superhrdinů objevili jejich kwami, ovšem v nezvyklých barvách. Tikki měla namísto červených míst na svém malém tělíčku místa černá a namísto černé barvy byla barva červená. Plagg už nebyl celý černý, ale celý bílý s namísto zelenými očima s nebesky modrýma očima. Marinette a Adrian se na své malé bývalé přátele dívaly s velikým smutkem v očích. Dívali se na ně jako by právě viděli ducha. Gabriel Agreste se začal smát jako člověk, který právě utekl z psychiatrické léčebny. ,,Copak, Překvapeni? VÁŽNĚ JSTE SI MYSLELI, ŽE VÁM DÁM SPÁTKY VAŠE MIRÁKULA BEZ TOHO, ANIŽ BYCH PO VÁS NĚCO CHTĚL?! HAHAHAHAHAHAHA!!!!" Poté se obrátil na obraz jeho ženy a už klidněji řekl: ,,Budete pro mě dělat cokoli vám řeknu a vaši malí kwami na vás budou dohlížet, že nebudete plánovat nic za mými zády. Pokud uděláte něco, co je proti mým pravidlům, nebo příkazům, budete spravedlivě potrestáni. To samé platí když povíte něco, co se nesmí dostat ven. Rozumíte?" otočil se a měl se k odchodu, ale najednou se otočil a ještě dodal ,,Odteď jsem váš mistr a byl bych rád kdyby jste mě tak i oslovovali." ,,Ano, Mistře."

Takže lidi, jsem zpět a s novou kapitolou. Budu ráda za srdíčko a popřípadě i komentář. Toto je oficiálně konec této knihy. Ale nebojte, druhou knihu se zkusím opravit co nejdříve. Zatím se mějte dobře a ahoj zase u další kapitoly.  
                                      Vaše Kika103050505                                                      

Zamilovaná Tikki (Dokončeno)Kde žijí příběhy. Začni objevovat