V temné celé, v které naše hlavní hrdinka spala a do které prosvítalo jen málo měsíčního světla, se najednou rozletěly její velké pevné dveře zabraňující úniku pro člověka nacházejícího se v této místnosti. Hned po tom co těžké dveře narazily do zdi, se Marinette probudila a ospalými očima se podívala směrem ke dveřím, aby zjistila, kdo ji této pozdní hodině navštívil v jediné pro ni známé místnosti za celou dobu jejího pobytu v Lišajově tajném krytu. Stál tam samotný Lišaj. Ona již podle pohledu poznala, co přesně od ní chce. Přistoupil k ní a položil jí velmi známou otázku:,,Kde se nachází strážce mirákul?" Ta jako obvykle pouze sklopila zrak a mlčela. Jenže se stalo něco neobvyklého, Lišaj zavolal Adriena, jeho jediného syna, který býval Černým Kocourem a s Marinette jako Kouzelnou Beruškou zachraňoval svět před akumy jeho otce, Lišaje. Ten se na ni podíval lítosti plného pohledu, ale jak se na něj podíval jeho otec, ihned jej odvrátil a díval se raději do podlahy, jako by doufal, že se na místě propadne do země, aby věci, do kterých ho jeho otec nutí, nemusel dělat a zapomněl na ně. Když naše hrdinka stále mlčela, Adrienův otec k ní přistoupil klekl si a zvedl jí bradu, aby se mu dívala do očí. Doufal, že v nich uvidí alespoň kapku strachu, neviděl však ani jeho náznak. To ho rozzlobilo a silně praštil její hlavou o tvrdou zem, na které ležela. Adrian jen potichu sikl, na náznak že ji to muselo bolet, ale jeho otec si toho nevšímal a s ledovým klidem odešel. Chlapec se na vězeňkyni znovu podíval lítostivým pohledem, otočil se a beze slova odešel. Marinette se chvíli dívala na místo, kde ještě před chvílí stála její tajná láska a jeho krutý otec, ale po chvíli pohled odvrátila a začala přemýšlet proč Adrian pokaždé jen mlčí a dívá se do kamenné a studené podlahy. To však netušila, k čemu všemu ho jeho otec nutí.
Čaute lidi, zde máte po hodně, hodně dlouhé době další kapitolu. Byla jsem neaktivní nějak víc jak půl roku. Je to protože tento rok vycházím základní školu a díky slavnému Covidu nejsem vůbec připravena na přijímačky. Takže jsem každý seděla v učení do osmi večer. Mám vás všechny věrné čtenáře moc ráda a přeji velkou zábavu při čtení nové kapitoly.
Vaše Kika103050505
ČTEŠ
Zamilovaná Tikki (Dokončeno)
RomanceVšichni jistě znáte seriál Miraculous běžící v televizi na Disney Channel. Vypráví o jedné nemitorné dívce jménem Marinette, která se čirou náhodou stala superhrdinkou zvanou Kouzelná Baruška a s Černým Kocourem zachraňuje Paříž před padouchy ovládá...