5. kapitola (opraveno)

50 5 0
                                    

  Zatímco Adrien hledal Plagga, jeho otec se spouštěl výtahem do tajné místnosti, pod kterou věznil ubohou mladou dívku. Vydal přímo směrem k její cele. ,,Mám pro tebe návrh." řekl bezbarvým hlasem a dival se na dveře cely obličejem bez náznaku emocí čekajíc na odpověď. Když se po pár minutách ticha nikdo neozval, řekl ,,Pustím tě ven, ale uděláš pro ně jednu službu. Řekneš mi, jde se ukrývá strážce mirákul." Marinett se na něj podívala zhnuseným a jasně říkajícím obličejem ,,ne". A tak dodal ,,A dostaneš zpátky své mirákulum." Dívka se něj podívala udiveným výrazem a po chvíli rozmýšlení nakonec svolila. Celých 5 let, co jí tam vězní, vypracovávala plán. Plán, který pomůže Mistrovi Fu, jí a možná i Adrianovi uniknout z Paříže. Pryč od Lišaje a nebezpečí. Odvážná dívka, která se nikdy nevzdávala byla dávno pryč, teď měla jediný cíl, utéct hned jak to bude možné co nejdál od Paříže a pokud možno i od celé Francie. Nejdříve se ovšem musela dostat ze své celý a to nebude jen tak, na každém rohu se totiž nachází zakumizované osoby, které jí mají zabránit v útěku, nebo komukoli dostat se dovnitř do podzemí, kde Lišaj Marinette vězní. ,,No tak vstávej, nemám  na tebe celý den. Buď se zvedni a následuj mě, nebo si tam zůstaň a zhnij si tam. Je to jen na tobě." po těchto slovech se dívka za pomoci zbytku síly, co v ní zbyla pokoušela zvednout. Když se jí to povedlo, vyšla ze dveří celý, ale protože na stání neměla dost síly, museli ji podepřít dva padouši, kteří doprovázeli svého šéfa. S jejich pomocí se dostala až nahoru do honosného domu Agrestů, kde si hned všimla velkých obrazů na stěnách a figurín s oblečením.

Lidi, tak se nám to začíná trochu zamotávat. Co myslíte, řekne Marinett, kde se Mistr Fu nachází, nebo ne? Své typy mi můžete psát do komentářů.

Btw, hrozně se vám omlouvám za hodně, hodně, HODNĚ dlouhou neaktivitu, ale tímto rokem jsem končila základní vzdělání a dělala PZ, takže čas na psaní prostě nebyl.
                                    Vaše Kika103050505

Zamilovaná Tikki (Dokončeno)Kde žijí příběhy. Začni objevovat