Σήμερα είναι η μέρα που θα πάμε στα μαγαζιά με τη μαμά μου για να δούμε νυφικό και παπούτσια. Άντε μπας και πάρω και εγώ τίποτα μην πάω σαν το γύφτο στο γάμο. Να λένε η κόρη της Μυρσίνης δεν έχει βρακί να βάλει. Τέλος πάντων σήμερα δεν είχα πολλές ώρες στη σχολή και πάω κατευθείαν σπίτι γιατί είμαι υπό εντολές της στρατηγού Αναγνώστου.
Μαμαα; Γύρισαα..
Μυρσίνη: καλώς την.. σαν νωρίς δεν ήρθες.. αχ Φαίη σε παρακαλώ μη μου πεις πως άρχισες τις κοπάνες όπως στο γυμνάσιο δεν είσαι μωρό είσαι 20 χρόνων κοπέλα μάθε να είσαι υπεύθυνη..
Αχ μαμά νομίζω δεν είσαι καλά.. έχεις πάθει τζέτ λακ από το γάμο.. φυσικά και δεν έκανα κοπάνα απλά δεν είχα τις 2 τελευταίες ώρες μάθημα..
Μυρσίνη: πάλι καλά δε θα το άντεχα..
Ο Γιάννης;
Μυρσίνη: στη δουλειά.. μου έδωσε άδεια αυτές τις μέρες μιας και θα γίνω σύζυγος του..
Εμείς πότε θα πάμε για ψώνια;
Μυρσίνη: μόλις φάμε.. επί της ευκαιρίας είναι έτοιμο πλύνε χέρια και έλα..
Καλα..
[...]
Μαμά άλλη φορά για ψώνια μαζί σου δεν έρχομαι!
Μυρσίνη:ωραία κόρη έχω! Παντρεύεται η μάνα της και αυτή με απειλεί..μήπως δεν θα έρθεις και στο γάμο;
Αν συνεχίσεις έτσι δεν το βλέπω.. μα καλά είναι δυνατόν να βρίσεις την πωλήτρια; Τι σου έκανε η κοπέλα;
Μυρσίνη: με είπε χοντρή!
Δεν σε είπε χοντρή! Σου είπε πως αυτά τα νυφικά δεν είναι για σένα.. καταρχήν δίκιο είχε δεν σου έμπαιναν με τίποτα..
Μυρσίνη: παίρνεις το μέρος της τώρα;
Μαμά σοβαρεψου.. μου έφυγαν τα πόδια έχω και σένα να γκρινιάζεις για τα παπούτσια που δεν είχαν εκείνο που σαρεσε σε 38..
Μυρσίνη: αφου δεν το είχε!!
Ωραία πήρες άλλο! Και πιο ωραίο μπορώ να πω..
Μυρσίνη: ε εντάξει καλό είναι.. το προηγούμενο ήταν καλύτερο..
Πάντως μαμά το νυφικό γάμησε!
Μυρσίνη: έτσι και ξανά βρίσεις θα σου βάλω πιπέρι στο στόμα!
Να σου θυμίσω ότι έχω ενηλικιωθεί; Μπορώ να πετάω καμία φορά άσχημες λεξουλες..
Μυρσίνη: για μένα θα εισαι το κοριτσάκι μου γι'αυτό μην μιλάς σαν νταλικιερης!
Ωχου... Δεν μου είπες το φόρεμα και τα παπούτσια μου σαρεσαν;
YOU ARE READING
𝘔𝘺 𝘴𝘦𝘹𝘺 𝘴𝘵𝘦𝘱𝘣𝘳𝘰𝘵𝘩𝘦𝘳.
HumorΗ Φαίη είναι μια 20χρονη φοιτήτρια που σπουδάζει φιλολογία.Ζει με τη μητέρα της αφού οι 2 της γονείς είναι χωρισμένοι.Τι θα γίνει όταν η μητέρα της βρει σύντροφο; Πώς θα αντιδράσει όταν αποκτήσει θετό αδελφό; Και πως θα αντιδράσει ο ίδιος για την Φα...