7.Εξηγήσεις

5.4K 175 3
                                    

Είμαι μια ώρα πάνω από το τηλέφωνο μπας και χτυπήσει για να μην χτυπήσω κάποια άλλη. Μα καλά αυτό το γαμωτηλέφωνο τι το έχει και δε το σηκώνει; 100 κλήσεις της έχω κάνει και δε μου κάνει τη τιμή να απαντήσει..
Κάνω βόλτες πέρα-δωθε μες στο σπίτι μπας και ηρεμήσω αλλά δεν το βλέπω..
Με ηρεμιστικά θα με καταντήσει αυτή η κοπέλα έλεος!

*Ήχος τηλεφώνου*

Έλα Κάτια που στο διάολο είσαι;

Κλειώ: Α δηλαδή δεν ήταν η ιδέα μου; Όντως η τρελή βγήκε στις ειδήσεις..

Ναι ρε Κλειώ, την έχω πάρει πόσες φορές τηλέφωνο δε λέει να το σηκώσει..

Κλειώ: και γω μια απτά ίδια.. Μα καλά γιατί να βγει στις ειδήσεις; Από ότι θυμάμαι για δημοσιογραφία δεν πάει..

Έτσι και έχει κάνει καμία μαλακία η βλαμμένη θα της σπάσω το κεφάλι! Δεν είναι να την αφήνεις μόνη της θα την ψάχνουμε στη Κόστα Ρίκα καμιά μέρα..

Κλειώ: αν έχεις νεότερα πάρε με γιατί
ήρθε η μαμά μου σε κλείνω..

Οκέυ, μπάι..

Γιάννης: Φαίη γύρισε η μαμά σου;

Οχι ακόμα...

Γιάννης: τι έπαθες και κάθεσαι σε αναμμένα κάρβουνα;

Ρε συ Γιάννη είδα την Κάτια στις ειδήσεις.. γι'αυτό..

Γιάννης: γιατί; Τι έκανε;

Έλα ντε! Ποιος ξέρει τι βλακεία..

Γιάννης: είσαι σίγουρη πως ήταν αυτή; Μήπως την μπερδεψες..;

Όχι αυτή ήταν..την είδα καθαρά σου λέω..ούτε το κινητό της σηκώνει.. αυτό ήταν θα πεθάνω.. αφού πρώτα τη βρω και τη σκοτώσω..

Γιάννης: έλα Φαίη ηρέμησε θα βρεθεί..

Το ελπίζω..

*Ήχος τηλεφώνου*

Ελα Κλειώ δεν έχω νέα ακόμα..

Κάτια: ποια Κλειώ μωρή η Κάτια είμαι!

Που στο διάολο είσαι; Γιατί σε έδειξαν οι ειδήσεις;

Κάτια: μεγάλη ιστορία..

Ανυπομονώ να την ακούσω..

Κάτια: μωρέ είχε live ο Αργυρός και... Καταλαβαίνεις.. μόλις τελείωσε πάω στα παρασκήνια ρε παιδί μου να βγάλω καμία φώτο για το ινστα και μου λένε ότι απαγορεύεται..ε τα πήρα και γω και άρχισα να λέω εκεί πέρα και με μαζεψανε σηκωτη.. και μέχρι τώρα ήμουν στο τμήμα γιατί με κατηγόρησαν για εμπρισμο λέει.. τι εμπρισμο χρυσό μου; Ο μόνος εμπρισμος που θα μπορούσα να κάνω είναι στο μπάνιο την ώρα που κατουράει η αδερφή μου.. τι εμπρισμο μου τσαμπουνας; Έχω γίνει έξαλλη..

Για να μην γίνεις και τουλουμι στο ξύλο άντε τραβά σπίτι σου και θα τα πούμε αύριο δε χανόμαστε βρε..

Κάτια: πάντως ανησυχησες ε;

Μόνο εγώ; Και η Κλειώ.. πρέπει να την ενημερώσω κιόλας..

Κάτια: άσε θα την πάρω εγώ γιατί βλέπω 17 αναπάντητες.. άντε τα λέμε τσουλιτσα..

Γεια σου σουργελο..

Γιάννης: τι έγινε βρέθηκε;

Μυρσίνη: ποιος; Τι έγινε ρε παιδιά;

Α γύρισες μαμά;

Μυρσίνη: ναι τι ήθελες να με κρατήσουν σε κάνα ράφι;

Αν σε κρατούσαν σε ράφι σε αυτό με τις προσφορές να σε βαζανε.. δώρο και μια σακούλα σκουπιδιών για ανακύκλωση..

Μυρσίνη: βρε άντε χάσου..εγώ στα νιάτα μου..

Όχι τόσο παλιά ρε μαμά!

Μυρσίνη: δεν το σχολιάζω.. τι έγινε ποιος βρέθηκε;

Η Κάτια.. ναι βρέθηκε.. την μαζευανε από τα live του Αργυρού.. το μυαλό της υπολειτουργεί.. πρέπει να βρούμε δότη..

Γιάννης: πάλι καλά που βρέθηκε.. μα γιατί κάνετε συνέχεια βλακείες;

Εγώ; Στην Κάτια να τα πεις.. 20 χρόνων έχει φτάσει και κάνει σαν 5χρονο.. δεν έχουν όλες τη δική μου ωριμότητα..

Μυρσίνη: αχ δεν θα μιλήσω θα φανώ κακιά..

Ναι καλά καλά κορόιδευε...

Μυρσίνη: α εγώ δεν κάνει ε;

Όχι δεν κάνει και πάμε να φάμε!

Μυρσίνη: ηρέμησε παιδί μου τώρα πάω να μαγειρέψω..

Ηθικό δίδαγμα: Οι φίλες πρέπει να προειδοποιούν πότε κάνουν μαλακίες, τουλάχιστον να είμαι Χορτάτη! Άντε μπάι τα λέμε στο επόμενο 😘

𝘔𝘺 𝘴𝘦𝘹𝘺 𝘴𝘵𝘦𝘱𝘣𝘳𝘰𝘵𝘩𝘦𝘳.Where stories live. Discover now