25.Ώριμες σκέψεις

4K 158 3
                                    

Σήμερα είναι η δεύτερη μέρα που μένω μαζί με τον Παύλο. Κατά κάποιο τρόπο χαίρομαι γιατί ζούμε σαν κανονικό ζευγάρι χωρίς ανασφάλειες και χωρίς ντροπή για το τι θα πει ο κόσμος. Στο κάτω κάτω δική μας είναι η ζωή ότι θέλουμε κάνουμε.
Η μάνα μου τα ίδια. Ούτε τηλέφωνο δεν πήρε και δεν πρόκειται να πάρει. Όταν την πιάσει το πείσμα της δεν υποφέρεται. Ο Γιάννης πάλι έχει κάνει αρκετές προσπάθειες να την συναιτήσει και να της βάλει μυαλό όμως είναι αγύριστο κεφάλι, να και κάτι που της πήρα.
Ξέρω κατα βάθος ότι δεν χαίρεται ούτε ο Γιάννης με την ροή των πραγμάτων αλλά είναι πιο λογικός και βλέπει από διαφορετική οπτική γωνία την κατάσταση. Όπως δήλωσε είναι σύμφωνος με τη σχέση μας αρκεί να του δώσουμε και ένα σύντομο χρονικό διάστημα να προσαρμοστεί.
Θέλει να γυρίσουμε πίσω, όμως είμαι σίγουρη πως η μάνα μου δε θέλει.
Δεν καταλαβαίνω γιατί το έχει πάρει τόσο πατριωτικά το θέμα! Αφού δεν είμαστε αδέρφια γαμώ τη πουτάνα μου!

Φαίη είσαι ανυπόφορη! Σταμάτα να βρίζεις σαν νταλικερης γιατί θα ανακαλύψει τις κρυμμένες πτυχές σου ο Παύλος και θα την κάνει με ελαφρά πηδηματακια...

Θεσσαλονίκη ξεθεσσαλονικη εσύ παντού έρχεσαι και δεν φτανει που μου φορτωνεσαι με το στανιό δεν πληρώνεις και εισιτήριο!

Κανονικά εσύ έπρεπε να με πληρώνεις για τις χρήσιμες πληροφορίες που σου προσφέρω αλλά που να το σκεφτείς; Πάλι εγώ θα στο θυμίσω!

Ποιες είναι οι χρήσιμες πληροφορίες που μου προσφέρεις;

Εε δε θα'ναι; Κοτζαμ φωνή της λογικής έχεις δε θα σου προσφερα και εγώ κάτι;

Μου προσφέρεις νεύρα! Υπάρχει κάτι άλλο;

Φαίη! Σκάσε γιατί αν ξερασω τώρα ο εγκέφαλος σου θα γίνει πιο σκατά από ότι είναι και θα φωνάξεις υδραυλικό για να σώσει τη κατάσταση!

Παγωσαμεν!

Χεστηκαμεν!
.

.

.

.

Παύλος: μη το σκέφτεσαι τόσο αγάπη μου, θα κάψεις και τα λίγα εγκεφαλικά κύτταρα που σου έχουν απομείνει..

Παύλο θα φας φαπα!

Παύλος: δε κατάλαβα μόνο εσύ θα είσαι η ειρωνική εδώ πέρα;

Όπως το πες! Μόνο εγώ!

Παύλος: κρίμα και είχα να σου πω καλά νέα!

Δηλαδή;

Παύλος: τώρα δεν ξέρω αν θα στα πω..

Έλα ρε Παύλο πεςς!

Παύλος: θα λάβω σοβαρά υπόψην μου την συμπεριφορά σας αυτου του τετραμήνου και θα κρίνω απαραίτητα δεσποινίς..

Τι πρέπει να κάνω για να μου τα πεις;!

Κορίτσι μου, οι άντρες 365 μέρες τον χρόνο θέλουν το ίδιο πράγμα... ΠΙ-

ΣΚΑΣΕ!

Παύλος: ένα φιλάκι το δικαιούμαι νομίζω..

Πες ότι το πήρες ήδη! Λέγε τώρα!

Παύλος: χαχα καλά καλά μη μας σκοτώσεις! Η Μυρσίνη δέχτηκε να γυρίσουμε πίσω και να κάτσουμε να συζητήσουμε..

ΤΙΙΙ;!;! ΕΙΣΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΠΗΡΕ ΝΑΡΚΩΤΙΚΑ Ή ΔΕΝ ΚΑΠΝΙΣΕ ΤΙΠΟΤΑ Ή ΤΕΛΟΣ ΠΆΝΤΩΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΑΣΤΟΥΡΩΜΕΝΗ;

Παύλος: είναι απολύτως καλά, ορίστε και το μήνυμα που μου έστειλε η ίδια!

“ Παύλο θέλω να μιλήσουμε οι τέσσερις μας! Γυρίστε πίσω! Και πες στην αχαΐρευτη την κόρη μου να μου πει από που κλείνει η ηλίθια συσκευή του μασάζ γιατί έχει κολλήσει εδώ και δύο μέρες!

Φιλιά,η πεθερά! ”

Το καλό νέο είναι ότι η μάνα μου επιτέλους θα αποδεχτεί την σχέση μας!
Το κακό νέο είναι ότι δεν έχουμε συσκευή μασάζ!

𝘔𝘺 𝘴𝘦𝘹𝘺 𝘴𝘵𝘦𝘱𝘣𝘳𝘰𝘵𝘩𝘦𝘳.Where stories live. Discover now