23.Πίσω στο χρόνο ||

4K 157 0
                                    

ΤΙ ΕΙΜΑΙ;!

Παύλος: Φαίη είσαι καλα; Σε άκουσα που τσιριξες, τι έγινε;

Παύλο γιατί είμαι γυμνή; Και γιατί είσαι μόνο με το εσώρουχο;

Παύλος: δηλαδή δεν θυμάσαι τίποτα από όσα έγιναν χθές;

Τι εννοείς από όσα έγιναν; Αρχίζω και φοβάμαι..

Παύλος: Φαίη εγώ νόμιζα ότι το ήθελες και.. εσυ μου το ζήτησες..

ΤΙ; ΕΚΑΝΑ ΕΓΩ ΤΕΤΟΙΟ ΠΡΑΓΜΑ;

Παύλος: ναι αν και νόμιζα πως δεν θα το μετανιώσεις.. μάλλον έκανα λάθος..

Δεν είπα κάτι άλλο..δεν ήθελα να δώσω συνέχεια στο θέμα αν και θα έπρεπε.. η τελευταία κουβέντα του ήταν αυτή.. ντύθηκε και κατέβηκε για πρωινό.. εγώ έμεινα μονη, αναλογιζόμενη αυτών που εγιναν και επίσης να έχω έναν τρομερό πονοκέφαλο που πρέπει να προσγειώθηκε ένα σφυρί στο κεφάλι μου δεν εξηγείται αλλιώς..

Αχ Φαίη Φαίη...

Σταμάτα πια και εσύ! Είμαι πιο χάλια από ποτέ!

Πάντα είσαι πιο χάλια από ποτέ..

Δεν πας να παίξεις Κουν καν λέω εγώ; Να με αφήσεις και εμένα ήσυχη..

Σταμάτα να φέρεσαι τόσο εγωιστικά γιατί στο τέλος θα καταλήξεις μόνη σου.. ναι καταλαβαίνω ότι ξαφνιαστηκες με αυτά που έγιναν αλλά.. σκέψου τον Παύλο.. στεναχωρήθηκε με αυτά που άκουσε από σένα.. πιστεύει πως το μετάνιωσες και δεν ένιωσες τίποτα γι'αυτόν.. τον έκανες να αισθανθεί σκουπίδι..

Προσπαθείς να με γεμίσεις και τύψεις; Δεν φτάνουν όλα αυτά που εχω;

Όχι δεν φτάνουν! Αν τον αγαπάς όπως λες θα πάς να του μιλήσεις..

Και τι να του πω;

Να του πεις ότι τον θες και ότι δεν μετάνιωσες για αυτό που έγινε..γιατί είμαι σίγουρη πως δεν μετάνιωσες..

Καλά εντάξει νικησες! Δεν το μετάνιωσα αλλά δεν ήθελα να γίνει έτσι..

Ούτε αυτός ήθελε.. να σου θυμίσω ότι και οι δύο ήσασταν χώμα.. δεν ξέρατε τι κάνατε.. λογικό να συμβεί.. άλλωστε είναι ένας τρόπος διευκόλυνσης για σας..

Εντάξει έχεις δίκιο..

Πάντα έχω δίκιο..

Τελικά αποφάσισα να κατέβω για πρωινό (ως γνωστή γουρούνα ) και να του μιλήσω.. τον βλέπω που κάθεται μόνο με ένα καφέ αμίλητο, ανέκφραστο, μετανιωμενο.. φαντάσου πως τον έκανα να αισθανθεί..

Παύλο...

Παύλος: Φαίη αφού φας πρωινό, πήγαινε να μαζέψεις τα πράγματα σου..άλλαξα τα εισιτήρια μας και θα φύγουμε μια ημέρα νωρίτερα.. εγώ θα γυρίσω πίσω στη Θεσσαλονίκη και εσύ θα πας πίσω στην Αθήνα..

Παύλο άκουσε με..

Παύλος: ξέρω ήταν ένα λάθος της στιγμής που δεν θα επαναληφθεί..

Το αντίθετο..

Παύλος: τι;

Μα δεν με άφησες να σου εξηγήσω.. δεν το μετάνιωσα..συγγνώμη για πριν..απλά μου ήρθε ξαφνικό.. δεν ήθελα να γίνει έτσι..

Παύλος: ούτε εγώ ήθελα να γίνει έτσι Φαίη.. με συγχωρείς για την αντίδραση μου..

Μην ανησυχείς.. φυσιολογικο..

Παύλος: όχι, δεν σκέφτηκα ότι μπορεί να έχεις αγόρι ή να είσαι με κάποιον ερωτευμένη ή-

Με αυτόν που θέλω να είμαι τον έχω μπροστά μου..

Οου ολόκληρος άντρας και κοκκινησε..

Είναι γλυκούλης!

Φαίη στην ηλικία που είσαι θα πάθεις ζάχαρο.. δεν σου φτανει η χοληστερίνη;

Παύλος: πραγματικά το μόνο που με απασχολεί είναι ο πατέρας μου και η Μυρσίνη τίποτα άλλο.. αυτό που βασάνιζε τόσο καιρό το μυαλό μου τώρα το έχω εδώ κοντά μου..

Τέλος flashback

Αχχχ όλα αυτά μέσα σε ένα τετραήμερο.. μήπως να γράψω βιβλίο αυτά που μου συμβαίνουν;🤔

Ναι και θα το κάνω μπαμπουσκα.. στο ένα βιβλίο θα γράψω και άλλο..😆
Good night guyss❤️

𝘔𝘺 𝘴𝘦𝘹𝘺 𝘴𝘵𝘦𝘱𝘣𝘳𝘰𝘵𝘩𝘦𝘳.Where stories live. Discover now