Αγαπητό μου ημερολόγιο,
Αυτή τη στιγμή είμαι στο αεροπλάνο για Θεσσαλονίκη.Αν και έχω χεστεί πάνω μου από τις "λίγες" σε εισαγωγικά αναταράξεις είμαι πολύ χαρούμενη που θα συναντήσω τον Παύλο. Τουλάχιστον το εύχομαι. Δεν τον έχω ειδοποιήσει και ευελπιστώ να χαρεί με την έκπληξη που θα του κάνω.Ελπιζω να έχει χωρίσει με το ουφο που μου κουβάλησε στο γάμο γνωστό και ως Βίβιαν και να έχω το green light. Πώς και σε ενημέρωσα; Ε απλό.. η Κλειώ και η Κάτια κοιμούνται ως γνωστά βόδια και εγώ είμαι το ζόμπι που ξύπνησε δύο ώρες νωρίτερα "μήπως" χάσω το αεροπλάνο. Δεν την παλεύω εδώ μέσα άσχετα που έχω ξερασει δύο φορές πρέπει κάποιος να έκλασε. Μαλακα Παπαϊωάννου έτσι και είσαι εσύ θα σε πετάξω από το αεροπλάνο χωρίς αλεξίπτωτο...!
• Θεσσαλονίκη •
Επιτέλους! Επιτέλους! Επιτέλους! Φτάσαμε!!
Κάτια: μαλακα Φαίη Σταμάτα γιατί δεν έχω κοιμηθεί και καλά και θα τα ακούσεις..
Τι δεν κοιμήθηκες καλά ρε ζώο; Αφού από τα ροχαλητα νόμιζα χάνουμε έλικα.
Κάτια: καλά καλά κορόιδευε εσύ.. πολλά ζητάω; Ένα κρεβάτι θέλω να σοριαστω και να μην ξανασηκωθω μέχρι το μεσημεριανό..
Πότε έχουμε ελεύθερες ώρες;
Κλειώ: από τις 7:00 και μετά..
Και τώρα είναι;
Κάτια: 9:50 το πρωί..
Γαμώτο! Τι σκατά θα κάνουμε τώρα;
Παπαϊωάννου: τώρα θα πάμε στο λευκό Πύργο Αναγνώστου και μετά στο ξενοδοχείο για μεσημεριανό.
Ναι ναι λες και σε ρώτησα κλανιαρη..
Κάτια: μωρή Φαίη τράβα καμία φώτο για το ινστα..
Κλειώ: έχεις πάθει εξάρτηση το ξέρεις φαντάζομαι..
Κάτια: έλα μωρέ αηδιες.. κάτσε κάτσε να πάρω πόζα..
Κάτια σήμερα είναι η τυχερή σου μέρα αγάπη..
Κάτια: γιατί καλέ τι κέρδισα;
Μία ωραιότατη κουτσουλιά από Περιστέρι στο κεφάλι..
Κάτια: μαλακα! Μαλακά πλάκα κάνεις..! ΠΩΣ ΒΓΑΙΝΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΡΑΜΑ ΑΠΤΆ ΜΑΛΛΙΑ ΜΟΥ!;
Κλειώ:με νεύτη..
Κάτια: μην με δουλεύεις Κλειώ! Πώς θα κυκλοφορώ χεσμενη όλη μέρα;
Ηρέμησε παιδί μου πάρε ένα χαρτομάντιλο τώρα και μόλις πάμε στο ξενοδοχείο θα κάνεις μπάνιο..
YOU ARE READING
𝘔𝘺 𝘴𝘦𝘹𝘺 𝘴𝘵𝘦𝘱𝘣𝘳𝘰𝘵𝘩𝘦𝘳.
HumorΗ Φαίη είναι μια 20χρονη φοιτήτρια που σπουδάζει φιλολογία.Ζει με τη μητέρα της αφού οι 2 της γονείς είναι χωρισμένοι.Τι θα γίνει όταν η μητέρα της βρει σύντροφο; Πώς θα αντιδράσει όταν αποκτήσει θετό αδελφό; Και πως θα αντιδράσει ο ίδιος για την Φα...