HOOFDSTUK 2

1.2K 43 2
                                    

A/N sorry voor het lang wachten, ik stond er heel slecht voor op school, en school gaat voor. Hier alvast een kort hoofdstuk om weer in het verhaal te komen.

'Wat is er toch Isa?' Vraagt Mikky aan Isabelle, ze zitten samen in een skypecall.

'Het is Matthijs, ik ben nog steeds niet over hem heen.' Voorzichtig kijkt Isabelle naar het beeldscherm.

'Het komt goed Belle, ik beloof het je.' Troost Mikky haar beste vriendin.

'Wat komt goed?' Vraagt Frenkie die naast Mikky gaat zitten.

'Hey Frenk, hoe is het?' Glimlacht Isabelle.

'Goed hoor, met jou?'

'Nja, gaat beter hoor!' Lacht Isabelle voorzichtig.

'Heb je al een appartement gevonden?' Veranderd Mikky het gevoelige onderwerp.

'Ja, Papa heeft al gebeld en ik kom over een week naar Nederland en daar verblijf ik in een Hotel tot dat alles rond is.' Glundert Isabelle.

'Gek!' Roept Frenkie.

'Wat?' Lacht Isabelle.

'Je gaat niet in een hotel verblijven! Je komt maar mooi hier naar toe.' Zegt Frenkie.

'Mee eens!' Roept Mikky terwijl ze haar hand op steekt.

'Neenee ik wil jullie niet tot last zijn.'

'Belle dat doe je niet, je blijft bij ons punt uit.' Zegt Mikky.

'Nou zeg Mik, niet zo boos dalijk word ze nog bang.' Lacht Frenkie.

'Nou, ik ga. Ik zie julie volgende week!' Lacht Isabelle waarna ze de skypecall beëindigt.

COMEBACK -  VERVOLG AMSTERDAMWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu