HOOFDSTUK 6

690 23 5
                                    


Een nieuw hoofdstuk, jullie zouden wel denken he? Ja inderdaad doe ik zelf ook. Ik downloadde wattpad weer door school, want moest een boek lezen. Ik logde in op dit account en las dit terug, nu ik alles terug lees, (ook deel 1) kloppen er inderdaad sommige dingen niet! Vergeet alle details, hou je er eigen maar aan dat ze terug komt naar Nederland, en weer in contact komt met Mats na dat hij haar een jaar geleden in de steek heeft gelaten. Mijn schrijfkunsten zijn enorm achteruit gegaan sorry hiervoor. Ik had lang niet geschreven omdat ik er geen zin meer in had. Ik ga soms weer proberen te uploaden. Hopelijk vinden jullie het leuk. <3 Misschien handig om bij dit boek weer bij H1 te beginnen. Want na meer als een jaar ben je het waarschijnlijk al vergeten. Vragen mag je altijd stellen! Xo xAppie34.
-
"Doei! Tot straks!" Roept Mikky als ze de deur dicht trekt. Mikky en Isabelle gaan samen even wat nieuws kopen voor Isabelle. Mikky had haar gedwongen. Ze wou dat Isabelle er perfect uit laten zien zodat die ziet wat die mist. Slaat nergens op, aldus Isabelle. Een diepe zucht verlaat haar lippen.

"Moet dit echt Mik?" Vraagt Isabelle.

"Uh ja natuurlijk?!" Rolt Mikky haar ogen.

"Voorruit dan," Lacht Isabelle. Stiekem wilt ze er goed uit zien voor Matthijs, maar of ze het durft is maar meer de vraag.

"Ik heb een leuk winkeltje gevonden trouwens, ze hebben hele mooie jurkjes! Oh ook heb ik een snelle afspraak gemaakt bij de kapper om je haar te laten fhöhnen, en ik laat het krullen." Glimlacht Mikky. Isabelle mag zeggen dat ze zo veel geluk heeft met zo'n goede vriendin als Mikky. Morgen gaat Isabelle eindelijk Fleur weer zien, ze gaan samen naar de IKEA om meubels voor Isabelle haar eigen appartement te kopen. Ze heeft haar vriendinnen zo gemist!

"Isgoed!" Glimlacht Isabelle zwakjes naar Mikky toe. Ze knuffelt Mikky.

"Ik hou van je Mik, bedankt voor dit allemaal!"

"Ik hou ook van jou ies, alles voor een goede vriendin als jou!"

"Dit jurkje staat je ge-wel-dig!" Roept Mikky, wat rare blikken oplevert van andere mensen.

"Vind je? Zou ik hem nemen dan?" Vraagt Isabelle wat onzeker.

"Je koopt hem, anders doe ik het voor je hoor!"

"Oke oke dan!" Lacht Isabelle. Als het is afgerekend gaan ze door naar de kapper waar ze beide hun haar laten doen. Als ze eenmaal thuis zijn kleden ze zich eigen om en doen ze elkaars make-up.

"Jullie zien er prachtig uit dames!" Glimlacht Frenkie.

"Dankjewel Frenk," Bloost Isabelle.

"Ik ben het eens, als Matthijs nu niks inziet, dan opereer ik zijn ogen zelf wel gratis!" Grapt Mikky. Frenkie stemt in.

"Jullie sporen niet hoor!" Lacht Isabelle. Isabelle word onderbroken door de bel.

"Ready?" Vraagt Frenkie aan Isabelle.

"Ready." Bevestigd ze.

-
Even een kort hoofdtuk om weer in te komen! Vanavond deel 7 online!

COMEBACK -  VERVOLG AMSTERDAMWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu