Dwalend naar de juiste gate loopt Isabelle rond op het grote vliegveld. Ze gaat vandaag naar Nederland toe. Ze is heel erg benieuwd om haar vrienden en familie weer na een lange tijd te zien. De komende weken verblijft Isabelle bij Mikky en Frenkie.'Oh hier is het.' Mompeld Isabelle verveeld. Het is middernacht dus vrolijk is ze niet op dit moment. Langzaam sluit Isabelle aan in de rij om het vliegtuig in te kunnen. Zodra ze de juiste plek heeft gevonden gaat ze zitten, duwt ze haar oortjes in, zet haar muziek aan en valt in een diepe slaap wat erg gunstig is om de tijd te doden. Als ze wakker word ziet ze dat ze nog maar één uurtje hoeft te vliegen. Isabelle heeft dus ruim de hele nacht geslapen.
'Beste reizigers van KLM, maakt u klaar voor de landing? Maak uw gordel vast en ik hoop dat de vlucht naar uw wens was.' Galmt de stem van de piloot door de speakers. Opgewonden gaat Isabelle recht op in haar stoel zitten en kijkt ze naar buiten. Om de oordruk minder erg te maken zet ze haar oortjes harder. Als na een paar minuten het vliegtuig de grond raakt en iedereen begint te klappen springt Isabelle van haar stoel af om haar bagage te pakken en aan te sluiten in de rij om het vliegtuig te verlaten.
'Bedankt, doei!' Zegt Isabelle tegen de stewardess die bij de uitgang staat. Isabelle grijpt haar koffer van de band en wandelt blij naar de aankomsthal waar Mikky en Frenkie op haar zullen wachten.
'Isabelle!' 'Mikky!' Gillen de twee meiden als ze naar elkaar toe rennen van vreugde. De tranen rollen over Mikky's wangen.
'Niet huilen Mik.' Grinnikt Isabelle terwijl ze haar beste vriendin nog eens goed omhelst.
'Oh Frenk wat heb ik jou ook gemist!' Zegt Isabelle waarna ze een dikke knuffel aan Frenkie geeft.
'Ik jou ook Isa, kom laten we naar huis gaan.' Glimlacht Frenkie waarna ze met zijn drieën naar huis toe vertrekken. Zodra ze Amsterdam weer in komen glunderd Isabelle helemaal.
'Home sweet home.' Glimlacht Isabelle.
JE LEEST
COMEBACK - VERVOLG AMSTERDAM
FanficVervolg op Amsterdam, ik raad je aan dat verhaal eerst te lezen anders snap je het niet. Dikke kus, xappie34.