Umudum ol- 7 BÖLÜM.

119 22 13
                                    

Biraz geçikti farkındayım ama bayram iş derken anca yazbildim umarım beğenirsiniz bu hikayeyi pek okuyan yok ama ben severek yazıyorum inş okuyanlarda seviyordur. iyi okumalar.

Tuna'dan

Sabah uyandığımda aklımdaki tek soru azra neden gelmedi? Hani gelecekti hani başıma bela olmaya devam edecekti neden gelmedi beni bu kadar kısa sürede varlığına nasıl alıştırdı yokluğu onu görmemek neden acıtıyordu canımı özlemek ben özlemi bir ablamda hissederdim şimdi aynı duyguları başkasına duymak nasıl oluyordu bu ben kaybolduğum bu dünyada nasıl yaşam belirtisi veriyordum bu kızda ne vardı böyle beni bu kadar değiştirecek değişmek istiyor muydum? Ben hala çocukluğunda hapis kalan küçük korkak tuna değimliyim zaten. Nasıl değişeceğim ki...

Bunları bir kenara bırakıp gerçeklere dönme vakti. Yataktan kalktım yüzümü yıkadım ve annemin hazırladığı nefis kahvaltıya doğru gittim ve gördüklerim ağzımın açık kalmasına yeterliydi.

Tuna: azra ?

Azra: uyandın mı sen ya sürprizim bozuldu.

Tuna: ne sürprizi?

Azra: şey dün gelemedim kendimi affettirmek için bugün erkenden geldim sana kahvaltı hazırlayacaktım ama sen erken uyandın.

Tuna : özür dilerim sürprizi bozdum ama dün neden gelmedin.

Azra: çek sevdiğim biri geldi onunla ilgilenmem gerekti.

Tuna: anladım.

Hayır anlamadım işte çok sevdiği kim sevgilisi mi var yani ahh neden olmasın ki gayet güzel hoş bir kız tabi ki sevgilisi vardır neden buraya geliyor sevgilisi kıskanmıyor mu onu neden kıskansın ki benim gibi hasta bir çocuğu acıyordur bana o yüzden bir şey demiyordur o zaman azra da bana acıdığı için benim yanıma geliyor böyle olmasını istemiyorum onun bana acımasını istemiyorum neden bu olay canımı yakıyor ben ne hissediyorum ki ölen ablamın yerine mi koyuyorum onu hayır bu daha farklı daha önce yaşamadığım bir şey bu daha özel ne bu bilmiyorum ama istemiyorum canım yanıyor çünkü.

Azranın tuna hadi sofra hazır demesiyle kendime geldim.

Tuna: geldim.

Azra: annen söyledi menemeni çok severmişsin bakalım bunu beğenecek misin aslında pek hamarat değilim ama yaptım bir şeyler.

Tuna: azra ?

Azra: efendim.

Tuna: sevgilin buraya gelmene kızmıyor mu ?

Azra: anlamadım.

Tuna: sevgilin diyorum buraya gelmene kızmıyor mu? Bana acıdığın için mi buradasın sen evet sen gerçekten neden hayatıma girdin benden ne istiyorsun bana sakın acıma buraya gelmek zorunda değilsin sonuçta benim gibi hasta biriyle arkadaş olmak istemez kimse sen neden yanıma geliyorsun benim sevdiğim şeyleri yapmaya çalışıyorsun bana acıyorsun dimi ? benden ne istiyorsun ?

Susmuştu sadece bana öylece bakıyordu gözleri dolmuştu bunu görebiliyordum masadan kalktım yanına gittim dizlerinin dibine oturdum.

Tuna: bana acıma azra neden yanımdasın bilmiyorum ama bana acıma.

Suskunluğunu bozdu. Burnunu çekti ve konuşmaya başladı.

Azra: öncelikle benim bir sevgilim yok o yüzden buraya gelmemi dert edecek kimse yok. Ayrıca sana neden acıyacakmışım onuda anlamadım yani hasta mı sen hasta değilsin yada bana karşı hasta değilsin pençelerini bana çok güzel gösteriyorsun uyuzsun gıcıksın sana nasıl acıyabilirim söylermisin acıncak halde olduğunu mu sanıyorsun hiçte değilsin kendini neden hasta olarak görüyorsun herhangi bir sağlık problemin yok e o zaman nasıl hasta oluyorsun her şey kafanda hasta olan sen değilsin kafan o yüzden sana acıdığım falan yok.

-UMUDUM Ol-#Wattys2015Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin