SLJEDECE JUTRO
,,Ajdee ustaj visee" cujem Patriciu kako me budi.,,koliko je sati?" pitam pospano
,,15 do 8"
,,ujutro?"
,,jok navecer"
,,a probudi me u 8"
,,u 8 nam pocinje sat"
,,CEK STA!?"
Naglo ustanem i krenem u taj kao mini boravak i ni vise ni manje su tamo cure i 'famozna trojka'.
,,zasto su oni tu?" pitam protezuci se
,,dosli mi ovako"
,,jej.. Bas mi je jutro za kurac" promrmljam i odem se spremit..
Obukla sam bijele traperice, crvenu kariranu kosulju i adidas tenisice.Kada sam se obukla uzela sam knjige i stavila ih u torbu te otisla do boravka.
,,jebote kolko ova dupe ima! Bome Pero imas ukusa" kaze Jakov na sto se Petar samo nasmije. Cure me cudno pogledaju.
,,nisi cuo za suptilnost?" podignem obrvu
,,jesam jesam, ali sada nisam mogao presutit" kaze i nakezi se.. ,,jel prirodno?"
,,mislim da to tebe ne bi trebalo zanimat nista u vezi mene" namignem te otvorim vrata i pokazem ocima da izadu.
Krenuli smo prema ucionici (imamo zajedno sate), ali sam ja malo sporije hodala od njih tako da sam zaostala. Pridruzio mi se Jakov.,,zasto si se odvojila?"
,,da imas sta pitati" inace je skroz bez razloga.
,,zasto si takva?"
,,kakva?"
,,hladna prema svima"
,,zasto si ti takav?"
,,kakav?"
,,pa u jednom trenutku me kao namjestas frendu, a u jednom trenutku mi dobacujes"
,,pa nas dvoje smo si rekli da cu mu biti kum na vjencanju"
,,kakve to sad veze ima?"
,,pa znas onu kum uvijek prvi proba" i nakezi se
,,gle samo cu ti reci da me se klonite"
,,to neke ucjene? Da nas nece tvoj decko prebit?"
,,ko ce sta?"
,,pa tvoj deckic kojemu jako ne dostajes da ni sat ne mozes pratit"
,,nije mi dec.. Ma sta se ja tebi opravdavam? Makni se i ti i ta tvoja druzina od mene"
Ubrzala sam korak i pridruzila se ostalima. Vidjela sam kako ova trojica se nesto dosaptavaju. Cula sam samo onaj dio: ,,single je,nije se dopisivala s deckom"
Tu sam pukla. Kad smo dosli pred razred povukla sam Jakova i Petra sa strane.
,,DOBRO STA JE VAMA?! STA SE UOPCE TRUDITE IAKO VIDITE DA ODJEBAVAM I TEBE I TEBE? I STA VAS IMA ZANIMAT JEL IMAM ILI NEMAM DECKA?"
,,dobro ajde se smiri, sprdamo se samo"
,,ne ne, znam zasto je ona takva"
,,zasto?"
,,zbog tvoje bivse"
,,Anastasije?!"
,,da zbog nje"
,,inace decki pored vas sam.."
,,oo vidi ko se smirio"
,,gle ne znam sta ti je ona napricala za nas, ali vjerojatno je laz. Pitaj bilokoga drugog po skoli"
,,emm kasnimo na sat"
Udem u ucionicu i oni za mnom. Sta ako je Anastasija stvarno lagala? Zasto bi ona uopce lagala? Iskreno ovo troje i izgledaju prema njenom opisu i to se bas vidi na nijima.. Morat cu ovo saznat.
YOU ARE READING
Mr. Bad Boy (CRO) ZAVRSENA✅
RomanceLea je obicna djevojka koja otisla u Boston tj. U internat. Kako ce joj proci dolazak u novu skolu koja je puna djecice imucnih roditelja? Saznajte..