Nisam izlazila iz sobe cijeli dan iako me glad ubijala.. Srecom da sam imala bocu vode u sobi i tako 'zavarala' glad.
Jan i Petar su probali uc u sobu, ali nisam im dala. Petar me i zvao, ali nisam odgovarala.. Zaboljele su me Lukine rijeci i to jako.
Kada je prosla ponoc znala sam da vjerojatno su zaspali. Izasla sam tiho iz sobe i krenula u kuhinju po nesto za jest. Prvo moram proc kroz dnevni boravak da dodem do kuhinje sto bi zapravo moglo bit problem jer Petar spava tamo. Kada sam zakoracila u boravak shvatila sam da Petar nije na kaucu. Pogledala sam prema kuhinji i tamo je stajao s casom vode u ruci, bez majice😍. Pogledao je u mene i pokazao mi rukom da ne idem nigdje. Okrenuo se, uzeo kekse i jos lar stvari te ih dodao meni.,,tuko trebala si normalno izac kad smo svi budni"
,,ma nisam htjela..a znas vec"
,,nemoj zamjerit Luki ovo danas.. Kada si otrcala u sobu sjeo je na pod i plakao" naglasio je to 'plakao'
,,zasto si naglasio to?"
,,a tebi je normalno vidjet decka da place?"
,,daa"
,,stvarno?"
,,pa i ti si plakao kad.." zaustavila sam se.. Skoro mi je izletilo da je plakao u bolnici kad sam glumila da imam amneziju.
,,kad Lea?"
,,kad si bio mladi.. Sta ja znam.."
,,pa dobro jesam kad sam bio klinac"
,,pa eto.. Nego idem ja sad u sobu.."
,,eej..nemoj se vise zatvarat u sobu.."
,,a sta da ostanem izvan sobe i gledam Luku normalno u oci?"
,,nemoj biti ljuta na njega molim te"
,,gotovo je sad.. Zabrljala sam i on je rekao sto misli.. Sutra odlazim"
,,gdje ces???"
,,natrag u internat.. Bit cu tamo neko vrijeme.."
,,a mene ces tu ostavit??"
,,ostani s Lukom barem jos koji dan i onda dodi u internat ako oces.."
,,a sta je s Lanom?"
,,sta s njom?"
,,pa cim tebe nema on ce doc tu i nema me tko branit"
,,branit ces se sam ako me volis" kazem i odem u sobu.
Zakljucala sam se, sjela na krevet i krenula napokon jest.. Kad sam se najela sinulo mi je nesto. Izasla sam na balkon i uzela cigarete koje je mama stalno ostavljala na balkonu jer tu jedino pusi. Uzela sam kutiju i upaaljac i preko ograde od balkona popela se na krov sto mi je bilo lagano jer mi je soba u potkrovlju. Sjela sam na krov i zapalila.,,book"
Okrenula sam se i vidjela nepoznatog lika na krovu kuce do moje..
,,hei.."
,,sta je bilo?"
,,a ti si?"
,,ja sam onaj lik koji se tu doselio.. Znas me valjda.. Imam sestru Lanu"
,,o ma krasno"
,,kurva.."
,,ti to meni?"
,,ne nego sam reko za Lanu"
,,zasto?"
,,ma zapravo mi je polusestra.. Jednostavno ne volim ni nju ni njezinu mutavu mamu.."
,,oces cigaretu?"
,,ne pusim zbog treninga, al ajde zbog tebe" kaze i nasmije se smekerski te mu dobacim kutiju cigareta.
,,sta treniras?"
,,nogomet"
,,lijepo.."
,,ti?"
,,ma ne treniram nista.."
,,a jel bi htjela?"
,,iskreno bih"
,,imamo i zenski klub ako te nogomet zanima"
,,ma ionako se planiram vratit sutra pa nista od toga"
,,a gdje ides?"
,,natrag u internat "
,,aha znaci od tamo poznajes Lanu.."
,,nazalost.."
,,sta je tebi napravila? "
,,osim sto mi pokusava uzet decka nista posebno.."
,,onda je tvoj decko nam dosao izrazit dobrodoslicu kad smo se doselili?"
,,ma ne.. To je bio Luka,moj br.." puko mi je glas.. Suze su krenule niz obraze..
,,hej malena nemoj plakat.. Sta je bilo?"
,,posvadali sm.. Smo se.."
,,pa nije nista ozbiljno valjda"
,,je.. Zato i idem sutra u internat "
,,ma nemoj ic zbog toga tamo.. Pomirit cete se."
,,cisto sumljam"
,,ajde bar ostani malo duze da ne moram sam biti na krovu i pusit" nasmijali smo se.
,,a valjda mogu ostat"
,,inace ja sam Alan"
,,Lea"
,,drago mi je"
,,i meni"
...
Pricali smo na krovu do nekih 5 ujutro. Tocno mi je trebao netko da mu kazem sve sto mi je na dusi.. Kad smo zavrsili razgovor tj. Kad mi se pocelo spavat pozdravila sam se s njim i otisla u sobu te zaspala..
DU LIEST GERADE
Mr. Bad Boy (CRO) ZAVRSENA✅
RomantikLea je obicna djevojka koja otisla u Boston tj. U internat. Kako ce joj proci dolazak u novu skolu koja je puna djecice imucnih roditelja? Saznajte..