,,jesi siguran da me ne bi udario?"
,,siguran sam.. Nikad ne bih djevojku udario"
,,pazi sta govoris da se ne bi pokazalo suprotno"
,,samo kazem da se to nikad nece dogoditi"
...
Vratili smo se u internat i usli u nasu sobu (kad kazem nasu mislim na sobu od nas cura, a njihova je od deckiju). Jakov i Patricia su gledali neki film.,,hei mi smo dosli" kazem na sto me nisu ni dozivjeli jer su gospoda gledala film. Petar i ja smo otisli u moju sobu, sjeli na krevet i pricali o svemu sta nam je palo na pamet.. Nakon dugoo pricanja u sobu je usao Jakov.
,,roPe jel idemo van veceras?"
,,moze"
,,a mi?" pitam znatizeljno
,,tko vi?"
,,pa mi cure"
,,aa zao mi je ovo je muska vecer"
,,a di pise?"
,,ne pise, al svejedno je"
,,ok."
,,ma ne budi ljuta.. Bit cemo samo mi decki"
,,da a tamo di vi idete vjerojatno ima i cura"
,,mala ne bih te nikad prevario"
,,pazi sta govoris jer ako se pokaze drugacije gotov si tj. Gotovi smo" kazem i izadem iz sobe i odem do Patricie. Mislim nisam sad ljubomorna nego se sprdam samo. Znam da me ne bi prevario.. Valjda..
,,hei" kazem Patricii
,,e"
,,sta ti mislis o ovom?"
,,kojem?"
,,pa o tome da decki idu van"
,,pa neka idu ako zele.. Necu im sad branit"
,,sta ti nemas neki strah da nas prevare?"
,,sta ja znam.. Ne brini nece nas prevariti."
,,jel ti uopce volis Jakova?"
,,pa voli i zato mu vjerujem da me nece prevariti"
,,ookei" kazem i sjednem do nje i uzmem mobitel i krenem listat po instagramu.
Par sati kasnije
Decki su izasli, a nas tri smo ostale SAME.. Jej..
,,i sta cemo radit?" pita Karla
,,mozemo i..."
,,meni se nista neda.. Bit cu u sobi ako me trebate" kazem prekidajuci Patriciu te odem u sobu. Legla sam na krevet i razmisljala. Mozda me stvarno nece prevariti.. Nikad se ne zna..
..
Razmisljajuci sam zaspala. Oko pola 12 ujutro mi dolazi poruka od nepoznate osobe, ali prema profilnoj shvatim da je Lana.. Sta sad ona hoce?!MOLIM?! STA JE OVO?! ZNALA SAM DA CE OVAKO BITI! A JOS JE REKAO DA ME NIKAD NE BI PREVARIO! GOTOVO JE!
Uletila sam curama u boravak posto su one gledale film i stala ispred njih.,,makni see ne vidimoo"
,,a rekla si da nas nece prevariti? " kazem iako su mi suze vec navirale.
,,o cemu ti?!"
,,pogledaj" kazem te joj okrenem mobitel
,,a kako si sigurna da je to on?"
,,u toj kosulji je izaso.. Sumljam da itko u glubu ima identicnu robu" kazem, ali poslije ove recenice suze se nisu mogle suzdrzat.. Otisla sam u sobu cisto iz razloga da cure ne gledaju kako placem.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Mr. Bad Boy (CRO) ZAVRSENA✅
RomanceLea je obicna djevojka koja otisla u Boston tj. U internat. Kako ce joj proci dolazak u novu skolu koja je puna djecice imucnih roditelja? Saznajte..