Bude nas kao i uvijek Jakov i Patricia..
,,jos pet minutaa" kaze Petar pospano
,,ne moze vec je pola osam, a vama treba dugo"
,,joj dobro ljudi"
Ustala sam, otisla u kupaonicu te obavila sve sto trebam i otisla se presvuc..
Obukla sam ovo:,,izgledas predivno danas ljube"
,,samo danas?" kazem smijeskajuci se
,,uvijek"
Svi smo se spremili i otisli prema razredu osim Matija i Karle. Posto su imali 'burnu noc' nitko se nije usudio uci u sobu jer ne znamo mi sta nas moze docekat.
Usli smo u razred i docekalo nas je vec ocekivano drustvo. Prosli smo pored njih tri ne obaziruci se na njih..,,ispao ti je omot" dobaci Lana Petru
,,kakav omot?"
,,u kojem si bio zamotan bomboncicu"
Dosla sam do nje i pogledala je ozbiljno.
,,dobar pokusaj, al pazi da ne budes ti zamotana dva metra pod zemljom"
Rekla sam i otisla sjest na svoje mjesto.. U toku prvog sata doletio je papiric pred Petra. On je otvorio.Jel te bolilo?
,,sto" napisao je
Kad si pao s neba andele. Uzela sam papiric i ja krenula pisat..
Jel volis plivati? - dala sam papiric Petru da joj dobaci
Daa. - odgovorila je.. Opet sam uzela papiric i napisala..
Oces da plivas po betonu?
Ma daj ionako sam ja bolja macka od te tvoje
Jesi bolja macka, ali pazi ti da ti ova tigrica ne iskopa oci
Napisala sam i ovaj put sam ja bacila papiric.. Procitala je, pogledala me ljuto i 'nastavila' pratit sat.. Tada mi je dosao jos jedan papiric, ali od Petra..
Sta nije normalnije da ja tebe trebam branit
Mene nemas potrebe branit, al ponekad bi se ti trebao obranit od ovih tri
Zasto bih se ja morao branit ako me ti vec branis i dobro ti ide? Hahaha
Ma da, ipak imas pravo.. Ovako je zabavnije..
Dodam mu papiric te se oboje nasmijemo.. Osjecam se kao neki zastitnik ili andeo cuvar (iako sam suprotno od andela hehe😈).. Stvarno mi je drago sto sam se onaj dan pomirila s njim.. Al ja njega sad branim, a jel bi on mene? To zelim isprobat.. Ako mu reakcija bude takva da ode s ovom van odreci cu ga se. Sljedeci odmor moram s nekim dogovrit tako nesto..
...
Zvonilo je za kraj.
,,amm idem do wc-a" kazem i brzo izadem iz ucionice.. Odem do starije generacije (4.srednje) i do vrlo popularnog decka, Leona..
Povucem ga sa strane..,,napisem ti zadacu ako mi pomognes nesto"
,,moze o cemu je rijec?"
Ispricam mu svoju ideju tj. Da mi samo treba uletit sljedeci odmor jer je tad ujedno veliki odmor pa smo svi van razreda jedno vrijeme.
,,dogovoreno"
,,i smisli neki dobar ulet i neka ovo ostane medu nama"
,,ma moze"
Vratila sam se u razred i sve nastavila normalno..
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Mr. Bad Boy (CRO) ZAVRSENA✅
Любовные романыLea je obicna djevojka koja otisla u Boston tj. U internat. Kako ce joj proci dolazak u novu skolu koja je puna djecice imucnih roditelja? Saznajte..