14.POGLAVLJE

4.8K 137 0
                                    

Petar p.o.v.

Flash🔙

Izasli smo iz sobe preko drveta logicno jer nas ne bi pustili kroz vrata. Otisli smo do kluba koji je u blizini i sjeli u separe.
Poslije dvije-tri votke i jednog bambusa pocelo mi se vrtjeti. Jakov je  vec bio urokan, ali je Matija ajmo rec bio trijezan. Odlucili smo otici plesat onako kao budale, ali zasto ne? Dosli smo na plesni podij i poceli se kretati u ritmu glazbe. U jednom trenutku mu je prisla neka djevojka i pocela plesati sa mnom na sto se nisam ni opirao jer je to ipak samo ples nista vise. Kasnije je me pitala za broj, ali sam ga odbio dati jer ipak imam curu.

PAR SATI KASNIJE

Lea p.o.v.

Poslije visesatnog plakanja cimne me buka koja dolazi odma ispred nasih vrata. Ustanem i odem do njih i vidim cure kako su isto ustale. Karla je otisla otvorit vrata i usli su ova trojica, jedino sto je Petar pao na ulazu. Karla mu je krenula pomoci.

,,ne dir..raj me (hik*stucne).. Zauzet sam!"

Iako mi je bilo drago sta je rekao samo sam otisla u sobu jer to nista ne mijenja. Legla sam u krevet i gledala u plafon sve dok Petar nije usao u sobu i sjeo pored mene.

,,sta je bilo ljube?" kaze i krene me poljubit na sto samo izmaknem glavu.

,,jel to zato sto sa..sam (hik) malo popio?"
Nisam nista odgovarala vec sam samo nastavila gledati u suprotnom smjeru. Ustao je i upalio svjetlo te me vidio svu nabubrenu od plakanja.

,,JEL TI NETKO NESTO UCINIO?"

,,je"

,,TKO? UBIT CU TU OSOBU"

,,ti.."

,,ja?.."

,,da ti"

,,sta sam krivo napravio?"

,,rekao si da me neces prevarit.."

,,pa nisam te prevario"

,,a sta je ovo?" pokazem mu sliku

,,STA JE OVO?! COVJEK NE MOZE NI IZAC U JEBENI KLUB DA TI NE POSALJES NEKOGA DA ME PRATI? KOJI JE TEBI?"

,,ma tko si ti meni da mi tu dodes u sobu i jos se izderavas?!" kazem i krenem izaci iz sobe, ali me Petar povuce prema sebi naglo te padnem na pod i udarim glavom u dasku od kreveta. Zadnje cega se sjecam vidim Petra kako uspaniceno me pokusava podici, ali mi se sve pocelo crniti pred ocim...

Budim se u koliko vidim bolnici. Jako me glava boli. Pogledam sa strane i vidim nekoliko ljudi kako pricaju s doktorom.

,,ima tezi oblik amnezije.. Ne znamo kako ce se i kada sjetit stvari, ljudi ili dogadaja.. Zao mi je"

,,am ako se smijem ubacit o cemu vi?"

,,probudila se" kaze jedan od njih tj. Neki slatki decko i dotrci do menei stavi svoju ruku na moju. Samo sam izamknula ruku.

,,ti si neki doktor ili sta?"

,,kako to mislis?"

,,pa nemas ni kutu ni nista na sebi"

,,zar me se ne sjecas?"

,, e al' tko ste vi svi?"

Mr. Bad Boy (CRO) ZAVRSENA✅Où les histoires vivent. Découvrez maintenant