Lea p.o.v.
Malo mi ga je bilo zao no ubrzo sam natrag u njegovom zagrljaju. Izasao je iz sobe, a ja sam nastavila gledati u mobitel.
Sljedece jutro
Ustajem iz kreveta pospano i odem u boravak. U boravku su bili svi tj. Decki i mi cure..
,,jutro ljudi" kazem pospano
,,jutro" kazu svi u glas
,,jel moram ici danas u skolu?"
,,rekli su da moras"
,,o majko moja.." kazem i odem u kupaonicu, obavim sve sto trebam, obucem se i odem natrag u boravak.
Sjednem na stolicu.,,danas onda pisete matematiku?"
,,da nazalost" svi zajedno
,,a za salabahtere niste culi?" namjerno ovo pitam jer znam da imamo jakoo strogu profesoricu koja na testu je 'opasna' kao.
,pa ako nas ulovi gotovi smo" kaze Karla
,,sta je toliko stroga?" pravim se glupa ko i inace
,,da Lea je.."
,,Lea." dobaci Petar
,,reci"
,,jel se sjecas kad si bila izbacena sa sata?"
,,ja izbacena? Nemam pojma o tome" kako ne bih znala pa to je bilo najzanimljivije..
,,a jel se sjecas Lane?"
,,Lane?"
,,one cure s kojom si se svadala zbog.. Ma nije vazno"
,,daj reci sad"
,,vrijeme je da krenemo na sat.." kaze i krene izaci iz sobe.
Samo sam uzela svoje stvari i izasla van zajedno s drugima. Usli smo u ucionicu i svi su pogledi bili na meni.. Zar su vec saznali za mene.. Oh predivno.
Na satu matematike nije bilo nista posebno. Profa mi je rekla da podjelim testove sto sam i napravila te sjela pored njenog stola. Svi osim Petra su pisali, a on je zamisljeno gledao kroz prozor. Na kraju sata sam krenula pokupit testove. Dosla sam do Petrovog stola i vidjela prazan papir.,,napisi nesto na brzinu dok ja pokupim ostale" kazem nudeci mu sansu, ali on samo pruzi papir prema meni. Uzmem papir i nastavim kupit druge. Stavila sam sve papire na stol te sjela natrag na svoje mjesto.
Doletio mu je papiric od one koze..Sad mozemo imati nesto posto se ona ne sjeca nicega
Samo je zguzvao papiric i bacio ga u kos za smece. Pricekat cu jos malo jer se Lana nikad ne predaje.
Zvonilo je za kraj. Ostala sam u razredu zajedno sa svima mislim iz ove moje ekipe, ali je normalno i Lana ostala. Prisla mu je, a ja sam bila na mobitelu i pravila se da se ne obazirem, a kipila sam u sebi.,,hej maleni"kaze i krene ga zaglit
,,sta hoces?" kaze dok se izmaknuo
,,pa zar nije ocito.. Zasto neces mene ovakvu molim te?"
,,vrijeme je pokazalo kakva si.. Dovidenja" kaze te se okrene prema nama, ali ga ona primi za rame i okrene ga prema sebi..
,,cijela me skola zna.. Ja koja sam elita ti samu sebe nudim, a ti odbijas?"
,,dodi da ti nesto pokazem" kaze i povuce je sa strane do prozora
,,nemoj tu pred svima maleni" kaze droljasto
,,ne ne.. Pogledaj prema nebu.. Sta vidis?"
,,sunce?"
,,da, tocno! Zemlja se okrece oko njega, a ne oko tebe" kaze joj drsko i vrati se do nas. Svi su se nasmijali, a bome sam i ja htjela, ali nisam zbog moje glume.
BINABASA MO ANG
Mr. Bad Boy (CRO) ZAVRSENA✅
RomanceLea je obicna djevojka koja otisla u Boston tj. U internat. Kako ce joj proci dolazak u novu skolu koja je puna djecice imucnih roditelja? Saznajte..