Mi is történt a 3.évadban?

962 42 16
                                    

|SPOILER VESZÉLY| ha nem láttad még a ST 3.évadát előbb mindenképpen nézd meg!
——————————————————————

1.Hopper tényleg halott?
Nos szerintem nem!Ha jól megfigyeljük az utolsó epizódban a stáblista megjelenése után, láthatunk egy rövid kis jelenetet,melyben Oroszország területén vagyunk egy nagy létesítményben.Az őrök két ajtó mellett mennek el,mikor az egyik őr ki akaja nyitni az első ajtót a társa azt mondja neki,hogy:,,Ne az amerikait''.Ebből én arra következtetek,hogy a csukott ajtó Jim Hoppert rejti.

2.Na és Billy?Ő meghalt?
Az évad végére egészen megkedveltem Billyt,reméltem,hogy a srácok Tizi segítségével megmentik őt a gonosztól.Ennek ellenére nem gondolom,hogy túlélte volna azt,hogy a Mind Flayer többször is ,,beleharapott'' a mellkasába.Attól tartok a 4.évadban nem számíthatunk a jóképű úszómesterre.

3.Végül Mike és Tizi újra összejöttek?
Biztos sokan nem számítottatok Mike és Jane szakítására(ahogyan én sem),mégis végig egyértelmű volt számunkra,hogy a fiatalok még mindig fülig szerelmesek egymásba és valószínűleg ez a kis szünet a kapcsolatukban nem fog sokáig tartani.Éppen ezért sokan újra egy párként akarták látni őket.Szerintem ez a vágyunk valóra is vált a harmadik évad utolsó epizódjában,ahol Tizi megmondja Mikenak,hogy ő is szereti.(Mike sosem mondta a lány szemébe,hogy mit is érez iránta.A fiú csak a barátainak mondta el,hogy szereti Tizit és nem akarja újra elveszíteni).A jelenet egy csókkal záródik tehát én reménykedem benne,hogy az álompár újra együtt lesz.

4.A Byers család(beleértve Tizit is)tényleg elköltözik Hawkinsból?
Az már biztos,hogy máshová költöznek,mivel eladták a házukat,amely Hawkinsban volt.Az még nem jutott tudomásomra,hogy melyik városba, de biztos kiderül a folytatásban.A költözés azért is érdekes mert Hopper(feltételezett) halála után Tizenegy sorsa Joyce-ra van bízva.

5.Tizi képességei végleg eltűntek?
Eddig a lány ereje egy akkumulátorhoz volt hasonló...ha lemerül, idő kell neki az újratöltődéshez.A lány esetében ez a töltődés egy kiadós alvást jelentett.Sajnos ha jól megfigyeljük Hopper(megintcsak feltételezett) halála után eltelik három hónap,ha ez idő alatt nem nyerte vissza Tizi az erejét akkor mikor fogja?Lehet,hogy soha többé nem láthatjuk viszont a lány képességeit.Nade ez megintcsak a jövő zenéje.

————————————————————————
Hamarosan olvashatóak lesznek a 4.évaddal kapcsolatos gondolataim is!

Stranger Things HUN /fanfiction/Where stories live. Discover now