Amit most fogtok olvasni az egy cikkből van amit olvastam.Nekem nagyon felkeltette az érdeklődésemet,ezért gondoltam megosztom veletek is!
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Titkos Stranger Things-üzenetet dekódoltak a rajongók.Izgalmas teória tartja lázban a nézőket!
A Stranger Things harmadik évadának történései nem hagyják nyugodni a rajongókat. Ráadásul a készítők tesznek róla, hogy fenntartsák az érdeklődésünket. Most egy elképesztő teória ütötte fel a fejét világszerte. A sorozatfanoknak sikerült dekódolniuk egy üzenetet.
Az írás spoilert tartalmaz, ezért csak akkor olvass tovább, ha megnézted az összes eddigi részt!
A harmadik évad utáni legfontosabb kérdés, hogy vajon Hopper életben van-e. Ennek a kérdésnek a megválaszolása természetesen nagyon nehéz, ugyanakkor több jel mutat arra, hogy Eleven apukája mégsem halt meg a robbanáskor.
A Stranger Things rajongók észrevették, hogy a karaktert játszó David Harbour gyakran változtatja a profilképét az Instagram fiókjában. Ráadásul a képeken nem ő maga van, hanem számokat tesz ki a színész. Jelenleg épp a hatos szerepel.
Az első szám is a hatos volt, majd egyes, ezután a nyolcas, most pedig a hatos szám szerepel profilképként. 6186.
A sorozat fanatikusai odafigyeltek, és rájöttek, hogy mi ez a szám. Murray Bauman telefonszámának az eleje! A teljes szám így néz ki: 618-625-8313.
Nem fogjátok elhinni, de ez egy létező szám, akár Magyarországról is felhívható, csak elé kell biggyeszteni a 001-et, vagyis az USA-hívószámot. Ha tárcsáztunk, akkor a következő üzenetet fogjuk hallani:
"Hey, Murray Bauman számát hívták. Anya, ha te vagy az, akkor tedd le, és hívj vissza öt és hat óra között, ahogy megbeszéltük, okay? Joyce, ha te vagy az: Joyce, köszönöm, hogy felhívtál. Már próbáltalak elérni. Van egy friss hírem! Hogy miről is van szó, na igen, inkább személyesen beszéljünk. Se nem jó, se nem rossz, de legalább valami."
Bár az üzenet elég pontatlan, azt jelentheti, hogy Murray Jim Hopper sorsáról akar beszélni a nővel. Mivel az üzenet tulajdonképpen egyenesen Hoppertől, vagyis David Harbourtól származik, ez nem lehet véletlen.
Murray friss híre (az üzenetben update szerepel) "se nem jó, se nem rossz", azt is jelentheti, hogy bár Hopper életben van, de egy orosz börtönben tartják fogja, ahol kínozhatják.
Egyébként az automatikus üzenet tovább folytatódik. Murray keresetlen szavakat intéz azokhoz a telefonálókhoz, akik nem az anyukája vagy Joyce, és biztos nagyon okosnak képzelik magukat, hogy ki tudták nyomozni a számát.
A titkos üzeneten kívül van még két jel, amely arra utal, hogy Hopper visszatér a negyedik évadban.
Az egyik természetesen a stáblista utáni jelenet, amikor az egyik orosz katona azt mondja a másiknak, hogy "ne az amerikait" hozza. Két lehetőség van. Brenner professzor és Hopper, mi utóbbira tippelnénk, bár a második évad hetedik részében szó van arról, hogy a professzor még életben lehet. A Barbot játszó színésznő több interjúban utalt arra, hogy az ő karaktere halott, így őt kizárnánk.
A másik jel, maga a robbanás, ahol nem látni Hoppert, mert lehet, hogy már az Upside Downban van. Ez logikus lenne, hiszen honnan van az oroszoknak Demogorgonja, ha nem egy kapuból?
Eleven ereje persze most megy el, hiszen ha ez nem történne meg, azonnal keresni tudná Hoppert, és hamar kiderülne az igazság: hogy a serif még életben van. Az én személyes véleményem az, hogy a negyedik évad egy mentőakció lehet, mivel a képességeit lassan visszanyerő El megtalálja az apját. Ráadásul Murray jól beszél oroszul, és a harmadik évadban rengeteget szerepelt.
A Duffer-fivérek szavai csak alátámasztják a teóriámat. Ross és Matt Duffer, a sorozat atyjai az Entertainment Weeklynek adtak interjút, amelyben a következőket nyilatkozták:
"Nem szeretnénk sarokba szorítani magunkat, ezért már jó előre megbeszéljük az írókkal azt, hogy merre szeretnénk haladni a jövőben. Nem tiszta még minden, de a nagyobb útjelzőket már elhelyeztük. A második évad végén tudtuk, hogy mit fogunk Billyvel csinálni. Tudtuk, hogy színre lépnek az oroszok. A plázáról még fogalmunk sem volt, de ahogyan mondtam, az útjelzők már kint voltak. Hasonlóan állunk a negyedik évaddal is. Kint vannak az útjelzések. Már csak ki kell kövezni a feléjük vezető ösvényt. Nagy izgalommal tölt el a történet potenciális iránya. Különbözőnek fogjuk érezni a mostani évadtól, de szerintem ez így helyes és én már nagyon várom." -mondta Ross Duffer.
"A legnagyobb változás, amit észlelhetünk majd az lesz, hogy ki fog nyílni az egész egy kicsit. Nem feltétlenül méreteiben vagy effektekben, hanem abban, hogy bizonyos történetszálak Hawkinson kívülre vándorolnak."-tette hozzá Matt Duffer.
Te mit gondolsz? Hopper életben van?
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Próbáljátok ti is ki...hívjátok fel ezt a számot.Én megnéztem és tényleg működik! :)
Kommentben jöhetnek a vélemények! :)
DU LIEST GERADE
Stranger Things HUN /fanfiction/
FanfictionA harmadik évad végével kapcsolatban írok teóriákat,valamint érdekességeket az évadról.Illetve szeretném leírni,hogy szerintem mi fog történni a 4.évadban.