Mindenki tisztában van vele,hogy még csak most jelent meg a sorozat 3.évada,de sokan már most kíváncsiak a folytatásra.Még el sem kezdték forgatni a 4.évadot,sőt még az sem biztos,hogy a Netflix rábólint a további évadokra.Ettől függetlenül leírom nektek,hogy szerintem mire számíthatunk a 4.évadban.
————————————————————————1.A Byers család visszatérése Hawkinsba
Furcsa lenne egy olyan évad ahol csak a csapat fele van benne,éppen ezért szinte biztos,hogy valamilyen módon Will,Joyce,Jonathan és Tizi visszakerülnek a városba.Az évad először megmutatja nekünk azt a várost ahol a Byersék élnek,majd a Mind Flayer visszatérése miatt kénytelenek visszamenni Hawkinsba.Mint korábban említettem Tizi ereje nem valószínű,hogy visszatér,éppen ezért egy olyan szituáció is érdekes lehet ahol nem Tizenegy ereje jelenti a kiutat.2.Melyik évben és melyik hónapban folytatódik a történet?
A 3.évad 8.epizódjában Jane és Mike arról beszélnek,hogy milyen jó lenne ha találkoznának hálaadáskor és karácsonykor.Ha a rendezők nem várnak sokat az évad leforgatásával,akkor még akár idén is elkezdődhetnek a sorozat körüli munkálatok.Ha a matektudásom nem csal valamikor október környékén költözött a Byers család(július 4.-e után eltelt 3 hónap).Így a 4.évad simán játszódhat 1985.decemberében.Mennyire hangulatos lenne egy karácsonyi évad,ahol az egész csapat ott van(reméljük Hopper is).3.Még van esély arra,hogy viszontlátjuk szeretett rendőrfőnökünket?
Ha pozitív akarok lenni azt mondanám,hogy mindenképp visszatér az évad folyamán.Igen szép befejezése lenne a sorozatnak ha Tizi visszakaphatná az apukáját.A stáblista utáni jelenet azt sugallja,hogy Hopper él,csak nem éppen Amerikában.Lehet,hogy a folytatásban részesei lehetünk annak,ahogyan Jim Hopper megszökik az oroszországi létesítményből és megtalálja szeretett lányát,Tizit.Viszont negatívan megközelítve a helyzetet nem merném lefogadni,hogy biztosan életben van.A orosz fogságban egy másik amerikai is lehet, akinek még fontos szerepe is lehet a továbbiakban.A 3.évad 8.epizódjában mikor Jane könnyes szemmel felolvassa a szabályokról szóló levelet,olyan érzésünk lehet, mintha valami búcsúlevelet olvasnának fel nekünk.Egy ilyen szomorú de hiteles ,,búcsúlevél" után szokatlan lenne egy hirtelen visszatérés.4.Vajon milyen formában láthatjuk viszont a Mind Flayert?
Az első évadban csak demogorgonokkal találkoztunk,a második évadban már jelen volt a Mind Flayer...megszállta Willt,a harmadik évadban pedig Billyt környékezte meg a gonosz sajnos sikeresen.A 3.évad azért is érdekes mert nem csak Max bátyja az áldozat,hanem a fiú több embert is ,,megfertőzött" és pusztításra kényszerített.Ha úgy vesszük az évadok során egyre erősebb embereket szállt meg a Mind Flayer...elképzelhető,hogy az utolsó évadban Tizi lesz az áldozat.Végülis ő a legerősebb ember a sorozatban,aki képességeivel(már ha valami csoda folytán vissza nyeri őket)kárt tehet másokban.Ez is egy érdekes felállás lenne a 4.évadban.5.A darabokra hullott csapat egyesülni fog?
A csapat alatt Jonathanra,Willre,Tizire,Joycera és Hopperre gondolok.Ha Jim túl is élte a fogságot és kiszabadult, hogy jut vissza Amerikába ,azon belül is Hawkinsba?(ahol már csak családja hűlt helyét fogja találni).Mindezek mellett remélem,hogy egy párt fognak alkotni Joyceal és együtt fogják nevelni a ,,gyerekeket".Szerintem sokan ezt a befejezést látnák szívesen a 4.évadban.————————————————————————
A 4.évaddal kapcsolatos teóriáimat folytatni fogom külön emberekre bontva(már ha van rá igény).Leírom,hogy az adott szereplőnek/mellékszereplőnek milyen sorsot képzelek a folytatásban.
DU LIEST GERADE
Stranger Things HUN /fanfiction/
FanfictionA harmadik évad végével kapcsolatban írok teóriákat,valamint érdekességeket az évadról.Illetve szeretném leírni,hogy szerintem mi fog történni a 4.évadban.