Érdekességek a 4.évadról

359 21 9
                                    

Nem tudom ki hallott róla vagy ki nem,de októberben el is kezdik forgatni a következő évadot.Ezt egy interjúban hallottam,amit sajnos nem mentettem le így nem tudom megosztani veletek,de az egyik szereplő,Cara Bouno(Mrs.Wheeler)osztott meg velünk.
Azt is olvastam valahol,hogy nem a 4.évad lesz az utolsó,amit terveznek(bár csak 5 évadot forgatnak a sorozatnak).Sok teóriát hallottam a folytatás kapcsán,és egy valamiben mindegyik megegyezett: a sorozatnak boldog véget ,,terveztek".A 3.évad lezárása nem éppen egy Happy End,ezért is biztosak lehetünk abban,hogy valami vidámabb véget adnak a sorozatnak.(legalábbis reméljük).A teóriák szerint téli évad lesz,aminek én személy szerint nagyon örülnèk,az első évad vége karácsonykor játszódik,de olyan sokat nem mutattak ebből az egészből.Valami olyasmit is olvastam,hogy 2020 decemberében érkezik az új évad,ezt nem tudhatjuk biztosra,de ez is egy lehetőség.Ha már októberben neki is állnak a forgatásnak akkor még 1986-ban is játszódhat a történet(lehet,hogy 1985 karácsonya után jön egy Új év amivel át is kerülünk 1986-ba).Ha valakit érdekelne, a sorozat összes évadát Atlantában forgatták,azon belül is Georgia-ban és Jackson-ban(koordinátáim is vannak ha valaki fel akarná keresni,privátban leírom annak aki kéri).A 80-as évek akkori zenéit remekül bemutatja a sorozat,még ami nem volt és hiányolom az Michael Jackson...de még hallhatjuk őt is.A divatban is várható egy kis előrelépés,pl. 1986 körül dobták piacra a férfi csípőnadrágot.Ha a női stílus irányába haladunk,akkor a színes ruhák „hiányát" is felfedezhetjük.

Ha a női stílus irányába haladunk,akkor a színes ruhák „hiányát" is felfedezhetjük

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Írjátok meg kommentben,hogy TI mit akartok látni a 4.évadban! :)
Ez csak egy kis rövid összefoglaló arról amit az új évadról tudok :)

Stranger Things HUN /fanfiction/Where stories live. Discover now