Resmen herşeyden bıktım, ortaokul ne kadar hızlı bitti anlamış değilim. Bu yıl hayatımda geçirdiğim en güzel yıldı. Jun ile geçirince ayrı bir güzel oluyor tabii. Okuldaki yoğun sınav sistemi bunaltıcı olsa da sınavlara Jun ile birlikte çalıştığımız için iyi geçiyor. Daha önce bir çok kitapta okuduğum, film veya dizilerde izlediğim "En yakın arkadaşına aşık olma." şeyine bende kapıldım sanırım. Ama onun bana o gözle bakmadığını biliyorum. Liseye geçtiğimizde herşeyin daha farklı olacağını da biliyorum. Başka birini seveceğinden korkuyorum... Bunca düşünceyi içimde tuttuğum için huzursuz hissediyorum. Şimdi ise yatakta uzanmış, tavana bakıp bu aşka anlam vermeye çalışıyorum...
***
"Daeun, seni seviyorum."
"Bende seni seviyorum!"
"Eğer ikimiz de birbirimizi seviyorsak, neden çıkmıyoruz ki?"
"Bilmiyorum... Sanırım güçlü bir arkadaşlık bağımız olduğundan dolayı."
"Boşver arkadaşlığı, ölene kadar seninle birlikte olmak istiyorum Daeun."
Birden kalktım, sanırım artık Jun'u çok düşündüğümden onun hakkında rüyalar görüyorum. Ve gerçek olması neredeyse imkansız olan rüyalar bunlar. Bu hisleri daha fazla içimde tutmak istemiyorum ama yapmak zorundayım, bunu Jun'un yüzüne söyleyecek kadar cesaretim yok.Okula gitmem gerekiyor, bugün kendime biraz daha özen göstereceğim, artık ne işime yararsa. Sonuçta lisenin ilk günü. Artık daha ciddi olmam gerek. Kendime bir çeki düzen de vermem gerek. Kıyafetlerimi giyip saçımı tepeden bir topuz yaptıktan sonra hafif bir makyaj ile tamamlayacağım. Hafif kokulu parfümü de unutmak yok! Hazırlığımı yaptım ve sanırım şuan hazırım. Değiştiğimi düşünmüyorum ama gerçekten fazlasıyla değişmek istiyorum. Çantamı alıp artık okula gidebilirim.
Jun ile aynı lisede olduğumuz için önceki iki yıl gibi okula yürüyerek gidiyoruz.
"Günaydın Daeun."
"Günaydın Jun."
"Biraz üzgün gibisin, birşey mi var?"
"Şu anda hiçbirşey hakkında konuşmak istemiyorum, daha sonra anlatırım olur mu?"
"Pekâlâ, nasıl istersen."
Tatsız bir konuşma ardından okula gelmiştik. Biraz garip bir okula benziyordu (!). Jun ile farklı sınıfta olma ihtimalimiz yüksek...
"Jun, eğer farklı sınıfta olursak ne yapacağız?"
"Farklı sınıfta olmamız arkadaşlığımızı engellemeyecek Daeun, umarım aynı sınıfta oluruz."
"Umarım."
***
"Bak, işte ne güzel aynı sınıftayız."
İçime gelen mutlulukla Jun'a sarıldım. Aynı sınıfta olduğumuz için fazlasıyla mutluydum ve bunu dışa kolayca yansıtmıştım.
"Evet, umarım sınıfımızdaki diğer kişiler de iyidir ve arkadaşlığımızı bozmaz."
"Sanmıyorum, söylediğim gibi hiçbirşey arkadaşlığımızı bozmayacak."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝑑𝑒𝑎𝑟 𝑓𝑟𝑖𝑒𝑛𝑑, jun
Fanfiction❝ sana arkadaşım kelimesinden fazlasını demek istiyorum. ❞ 💌 └ wen junhui / girl (?) └ written by: @juyeonsmenu └ date: 07.07.19 ☁️