İnsanlar karne alacağı için ve tatile gireceği için mutlu olur ama ben ne tür birşeysem önceden çok sevdiğin tatillerin şimdi gelmemesi için yalvarıyorum. Nedeni ise Jun uzun tatillerde Çin'e gidiyormuş. Ben de burda tek kalıp sıkılacağımı biliyorum. Yani on beş gün falan görüşmeyeceğiz ama o bile çok. Sanırım bu hayatımın en sıkıcı tatili olacak.
***
Hergün aynı hazırlandığım gibi bugün de tekrar hazırlandım. Çantamı almak yerine küçük bir çanta alıp evden çıktım. Jun daha gelmemişti, karşıya geçip onu beklemeye başladım. Birkaç dakika sonra geldi.
"Günaydın!"
"Günaydın Jun."
İkimiz de gülümseyip birbirimize baktık.
"Heyecanlı mısın?"
"Aslında pek değil, tatilde görüşemeyeceğiz çünkü."
"Ahh, ben sana dün söylemeyi unuttum. Ben gitmeyeceğim annem ve babam gidecek."
"On beş gün boyunca evde tek başına mı kalacaksın?"
"Şey, sanırım öyle olacak."
"Aklıma birşey geldi ama ailem izin verir mi bilmiyorum."
"Ney geldi?"
"Acaba ben de seninle mi kalsam? Yemek yiyeceğimiz zaman bize geçeriz hem ne bileyim."
"Olabilir, neden olmasın ki?"
"Karneleri aldıktan sonra direk olarak onu soracağım."
***
Karnelerimizi almıştık. İkimzinki de takdirdi. Önümüzdeki yıl derslerimiz daha yoğun olacaktı ama önemli değildi. Daha 1. dönemdi sonuçta. Bir an önce eve gidip annemden izin almak istiyordum.
Okuldan çıktıktan sonra koşa koşa evlerimize gittik. Neden koştuk ikimiz de bilmesek de güzeldi yani.
***
"Takdir aldığın için izin vereceğim. Ben bir annesiyle konuşayım haber veririm sana."
"Tamam anne, çok teşekkürler!"
Hemen odama koşup Jun'a mesaj attım. Şimdi isd sadece annemden haber bekleyecektim. İzin vermez diye korkum vardı ama oğlunun evde yalnız kalmasını hangi anne ister ki?
Annem odaya geldi.
"Yanına çok eşya alma, ailesi şimdi gidiyormuş istersen sen de hazırlandıktan sonra geçebilirsin Daeun."
"Tamam anne, tekrardan teşekkür ederim."
Bir sırt çantası alıp kıyafet ve ihtiyacım olan bazı şeyleri aldım. Ev yakın olduğundan pek birşey olmazdı. Üzerimi değişip çantamı aldım. Annem ve babama görüşürüz dedikten sonra evden çıktım ve Jun'un evine doğru yola koyuldum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝑑𝑒𝑎𝑟 𝑓𝑟𝑖𝑒𝑛𝑑, jun
Fanfiction❝ sana arkadaşım kelimesinden fazlasını demek istiyorum. ❞ 💌 └ wen junhui / girl (?) └ written by: @juyeonsmenu └ date: 07.07.19 ☁️