01

781 82 10
                                    

seungmin a széken ülve figyeli, a helyiség másik oldalán mi is zajlódik le. ujjaival kezén zongorázik. szemei szinte oda vannak tapadva a vele szemben ülőre - de el nem kapná fejét semmi pénzért. tudja, nem helyes amit tesz, mégis újra és újra végigméri az előtte levő fiút. belevési emlékezetébe a vonásait, minden apró rezdülését.
seungmin nem megszállott, inkább szerette megfigyelni az embereket.
most pedig felkeltette figyelmét az előtte levő szépség.

hwang hyunjin.
a srác, akit tudja, sose kaphat meg, mégis akar.

tudja, hyunjinnak barátja van.
párkapcsolatban él egy csodás fiúval, ez egyetlen és megismételhetetlen: bang channal.
év eleje óta randiztak. hónapok óta voltak együtt, mégis töretlenül szerették egymást - nem fogott rajtuk az idő kereke.

ám seungminnak sok érve volt amellett, hogy miért kéne ezt a kettőt szétválasztani.
chant per pillanat egyáltalán nem hyunjin kötötte le - látni lehetett arckifejezésén.
az est elején csillogtak a szemei, szinte csodálattal figyelte a kisebbet, mintha nem tudna betelni annak szépségével.
de ez a fény egyre tompább, haloványabb lett - más felé terelődött.
de mégis honnan tudta ezt seungmin?
mert chan úgy néz egész este a fiúra, mintha ő lenne az egész világa.

de az a fiú nem hyunjin - hanem seungmin.

egy házibuliban vannak, ahol chan és hyunjin egymás mellett ülve a magasított székeken, a konyhapultnak dőlve, valami osztálytársak által összeöntött löttyöt iszogatnak.
seungmin már a buli elején észrevette, hogy chan ivás közben őt figyeli. késztetést érzett arra, hogy odamenjen a két fiatalhoz, de ismerte chant - tudja milyen.

egy igazi flörtgép, akinek mindig volt valami trükk a tarsolyában, hogy szedjen fel valakit, hogy csavarjon mindenkit ujjai köré - miközben hyunjinnak fogalma sem volt, mi is történik körülötte.

éppen ezért seungmin ajkát megnyalva rakja le poharát, ahogy elkezd feléjük sétálni.

chan egy kicsit távolabb húzódik, hyunjin - aki éppen haverjaival beszélget - meglepődik, ahogy seungmin kikerülve őt, rögtön barátja felé veszi az irányt.
ismerte seungmint, hisz mindketten ugyanarra a történelem faktra jártak.
ám ennyi ismeretségből nem tudott sokat leszűrni, egyedül annyit, hogy jófejnek tűnik a srác - semmi többet.
nem álltak annyira közel egymáshoz.
éppen ezért nem foglalkozva vele fordul vissza a többiekhez, és elegyedik szóba újra barátaival.

"szia channie." suttogja seungmin úgy, hogy csak a szőke hallja "nem kéne más srácokat figyelned, ha barátod van, nem igaz?"

chan hyunjin felé pillant, de amint észreveszi, hogy nem őt figyeli, rögtön válaszol. "ne beszélj butaságokat, hercegnő." a másik fiú haját tekergeti ujjai között "hyunjin nem olyan aranyos, mint te."

seungmin csak egy műmosolyt ölt ajkára, majd egy aranyos hümmögést hallat "ez nem ér..."

"mi nem ér?" kérdezi chan, ahogy a fiú fülébe suttog "az, hogy én hyunjinnel vagyok, te pedig egyedül? ezt nem tudom olyan gyorsan megváltoztatni, aranyom"

sok dolog fut át seungmin agyán, mégse mondhatja ki őket.

chant nem látja másnak, mint egy idióta végzős, aki nem tudta a gatyájában tartani a farkát.

ezért belül undorodva közeledik a fiúhoz, miközben válla felett nézi, hyunjin figyeli-e őket. mikor látja, hogy a srác nem velük van elfoglalva, óvatosan odahajol a végzőshöz -megcirógatva belsőcombját -, majd a fülébe suttog "igazad van...te nem tudod megváltoztani". lassan egy eszelős mosoly jelenik meg arcán - de én igen.




hi, guys
hogy tetszik az első rész?
elég magyaros lett? lol

BREAK UP WITH YOUR BOYFRIEND, I'M BORED .            seungjin - fordításWhere stories live. Discover now