amint befejezi mondatát seungmin, rögtön felpattan chan mellől és hyunjinra mosolyogva megy vissza helyére. hyunjin természetéből adódóan, udvariasan integet a fiúnak, majd mikor kikerül látómezejéből, rögtön barátja felé fordul "miről beszélgettetek?" kérdezi idegesen.
"changbin barátjának az egyik haverja, nem kell aggódnod semmi miatt, baba." válaszolja aranyosan chan, majd egy csókot nyom hyunjin arcára, aki ezt egy mosollyal viszonozza.
"rendben." mondja tétován, hisz tudja, chan nem megcsalós fajta. túlságosan jó ember ahhoz.
"elmegyek a mosdóba, az ital egy kicsit a fejembe szállt" szólal meg chan egy görbülettel ajkán, ahogy pasija fejét megsimogatja "remélem nem lesz olyan nagy a sor."
hyunjin csak bólint egyet, ahogy nézi, amint barátja elindul. mivel egyedül van úgy dönt, elmegy keresgélni, hátha összefut valakivel. szobáról-szobára megy, ám szinte rögtön meg is találja changbint és jisungot "hali srácok." köszön, majd le is ül a többiek mellé, akik azzal a lendülettel köszönnek vissza neki.
"hol van chan?" kérdezi changbin "nem együtt voltatok?"
"a mosdóban van. kicsit sokat ivott"
"tipikus chan." bólint jisung "mizu amúgy?"
"nem sok." mondja hyunjin.
changbin csak fészkelődik a helyén, a fiút kezdi figyelni "jól vagy? történt valami veled és channal?"
hyunjin csak megrázza fejét, de ezzel egy időben idegesen harapja be ajkait.
jisung csak nézi a fiút - tudja, nem mond igazat. "hazudsz."
hyunjin csak egy legyőzött sóhajt hallat "chan seungminnal beszélt az előbb. amivel amúgy nem is lenne semmi gond, de nem is tudom... olyan furcsa volt az egész helyzet. nem tudtam vele mit kezdeni."
"miért mondod ezt? seungmin mindig felixszel és velem lóg - igazából csak gyertyatartó a srác. de nagyon jó fej." jelenti ki changbin.
"nem tudom... egyszerűen olyan furcsa érzés fogott el." vallja be hyunjin "próbáltam nem gondolni rá, de nem megy."
jisung csak megsimogatja hátát "ne aggódj, hyunjin. túlságosan jól nézel ki ahhoz, hogy chan dobjon bárki miatt is. hidd el, az ujjaid köré csavartad már rég."
"remélem" suttogja hyunjin, ahogy csak az jár fejébe, hol lehet chan - mi tart neki ilyen sokáig.
YOU ARE READING
BREAK UP WITH YOUR BOYFRIEND, I'M BORED . seungjin - fordítás
Fanfictionamelyben kim seungmin magának akarja bang chan barátját eredeti író : @HONEYJOONZ engedéllyel fordítva!