ahogy hyunjin egyre jobban önti magába az italokat, úgy kezd tisztulni elméjében, mit is kell tennie; szakítania kell channal.
amióta látta, hogy barátja egy másik fiúval szeretkezett, nem tud ugyanúgy gondolni rá. hónapokat töltöttek együtt, szerették egymást - most pedig csak úgy eldobta őt, mint egy darab szemetet. hogy tehette ezt?seungmin és hyunjin már régen kimentek a friss levegőre, kibújva a szorító tömeg karmai közül. kint találtak ülőhelyeket - melyek a parti miatt lettek elhelyezve.
így ott ülve önti ki a részeg hyunjin seungminnak szíve bánatát."tö-tökéletes volt! aztán egy másik fiú farkával a szájában látom meg!" sírja hyunjin, ahogy egy piros poharat szorongat kezeiben, de gyorsan le is rakja azt "édes istenem! hogy lehettem ilyen idióta?!"
"ez nem a te hibád." vigasztalja seungmin, ahogy a fiú haját cirógatja.
"nem vagyok elég jó?" kérdezi lekonyuló ajkakkal "túl unalmas voltam? nem tudtam megadni neki azt, amit akart?"
"szerintem tökéletes vagy" jelenti ki seungmin gyengéden.
"té-tényleg így gondolod?" hyunjin letörli kiszabadult könnycseppjeit "ez nagyon aranyos tőled..." szipog egyet, ahogy rákapja tekintetét a másikra "egy pillanatra azt hittem, hogy fel akarod szedni chant. azt hiszem, félreértettem. sajnálom, hogy ilyet feltételeztem rólad."
"semmi baj. ha a te cipődben lennék, én is ugyanezt gondoltam volna." hazudja seungmin " na és mit fogunk tenni mr. suttyóval?"
"nem érdemel meg engem." jelenti ki dühösen, összeszorított fogakkal hyunjin " szakítani fogok vele. nem mintha annyira érdekelné a dolog, mondjuk. de tudod mit? már én is pont leszarom."
"milyen erős vagy." mondja seungmin incselkedve, ahogy kicsit jobb kedvre próbálja deríteni a másikat "meg fogja bánni, hogy ilyen könnyen eldobott."
"úgyis illegális lenne együtt maradnunk (szerk. - koreai beleegyezési korhatár miatt), szóval vége lett volna valamikor." mondja kicsit gúnyosan, ahogy seungminra néz "nem hagyom, hogy tönkretegyen ez az egész!"
"nem is mondtam ilyet."
hyunjin csak aprót hümmög erre "lefogadom, a srác nem is olyan helyes, mint én..."
"felejtsd már el!" utasítja seungmin "még mindig ezen rágódsz."
"ugh!" nyög fel hyunjin "esküszöm, annyi piát ittam, mégse használ semmi!" azzal a mozdulattal veri le az összes poharat a kinti asztalról, majd torka szakadtából kezd üvölteni "gyűlölöm! gyűlölöm! gyűlölöm! gyűlölöm!"
seungmin rögtön felpattan, majd egy mosollyal hívja vissza a fiút. "gyere ide, hyunjin!" szólítja fel, mire a másik ellenkezés nélkül indul felé, egy nyafogó mi van?-nal kísérve "el fogom veled feledtetni azt a hülyét."
"hogy érte---"
és ekkor seungmin cseresznyeízű ajkai belé fojtják a szót.
YOU ARE READING
BREAK UP WITH YOUR BOYFRIEND, I'M BORED . seungjin - fordítás
Fanfictionamelyben kim seungmin magának akarja bang chan barátját eredeti író : @HONEYJOONZ engedéllyel fordítva!