Allah'ım inanamıyorum ne kadar kötü bir gündü böyle.AAA meraba arkadaşlar ben Derya 11. sınıfa gidiyorum. Bugun okulun ilk günüydü o kadar kötü bir gündüki inanamazsınız.Başıma neler geldi ben size hemen anlatayım.Okula giderken herşeyin çok güzel olacağını düşünüyordum ama hiç de öyle olmadı. okula girdiğim anda başıma kotü şeyler gelmeye başladı.İlk önce sınıfımı bulamadım buda yetmezmiş gibi bir de sınıfımı ararken merdivende düştüm. (bu bir genç kızın başına gelebilecek en kötü şey bence) Bacağım hala acıyor. Ama o anki telaştan olsa gerek hiçbir şey hissetmemiştim.İyiki orda kimse yoktu yoksa rezil rusva olmuştum. sınıfımı buldum hele şükür, sınıfa girdim sınıftakilere baktım.Sınıfta tanıdığım bir kişi bile yok çok b*ktan bişey neyse boş bulduğum sıraya oturdum bir kaç dakika sonra yanıma bir kız geldi adı Merve uzaktan onun çok iyi bir kız olduğunu anlamıştım. Onu tadıktan sonrada bu fikrim değişmemişti.Sınıftaki diyer arkadaşlarlada tanıştık erkeklerin çoğu serseri sigara içen pis tipler ama içlerinde yakışıklılarda var hele bir tane çocuk var adı Murat Allah'ım çok tatlı gözleri masmavi ayyyyy....Neyse kızlardada boyle psikopat tipler var ama hepsi iyiler bir günde kaynaştık.Sonra Muratla yakından tanıştık galiba o da benden etkilenmişti. :D ben sırada iyice yayılmıştım bacaklarımı sıraya dogru uzattım okulun ilk günü olduğu için okul eteğimi giymemiştim dar paça bir pantolon ve swit bir t-shot giymiştim ben bacaklarımı uzatmış otururken hoca içeri girmiş ve ben farkına varmamıştım önümü döndüğümde hocanın bana gözlerini diktiğini görmüştüm. Hemen oturuşumu düzelttim sonra sınıf öğretmenimiz ve coğrafya ögretmenimiz oldugunu öğrendim .öğretmen beni işaret ederek ayağa kalmamı söyledi.Ayağa kalktıktan sonra ismimi soru ve bidaha beni boyle görmek istemediğinide ekledi.Sınıfa hoca sayesinde rezil olmuştum.Ayrıca Murat'a da :( .. hoca bütün ders boyunca gözünü benden ayırmadı galiba bu hoca bana taktı bu sene kesin coğrafyadan kalıcam... :) tenefüse girdikten sonra Murat yanıma geldi ve telefon numaramı istedi bende verdim o an çok heyecanlanmıştım. Şu an ondan mesaj gelecek diye umut ediyorum .... neyse diğer dersleride normal bir şekilde geçirdik yaşadığım talihsizliklere saymazsak fena degil ama onlarla birlikte berbat bir gündü. Eve geldiğimde annem yemek hazırlıyordu. Babam ise tv izliyordu, bende hemen odama çıkıp üzerimi degiştirdim ve anneme sofrayı hazırlamasında yardım ettim sonra yemek yedik ve şimdide Murat'tan gelecek bir mesaj bekler durumdayım.....
ARKADAŞLAR BU BENİM İLK HİKAYEM İNŞALLAH İLK BÖLÜMÜ BEĞENMİŞSİNİZDİR YORUMLARINIZI VE OYRLARINIZI BEKLİYORUM İYİ OKUMALAR :D
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİR GENÇ KIZIN ARZULARI
ChickLitbeklemek hep bi umuttu. Peki ya umut beklemekte miydi?