פרק 11- אולי לא רק משיכה

6.1K 204 22
                                    


שחזרתי הביתה נעלתי את הדלת מתהלכת לחדר השינה בצעדים כבדים ועייפים נוחתת על המיטה הרכה שרצתה לשאוב אותי אל השינה ומבלי להחליף בגדים שקעתי בשינה ארוכה,
כשקמתי מן השינה הארוכה והטובה ביותר בזמן האחרון לאחר כל התפניות וההתפתחויות בעינייני אדריאן, התהלכתי אל המקלחת ועושה את מה שלא הספקתי אמש ולאחר המקלחת האיטית והרגועה יצאתי עם מגבת סביב גופי אל הארון לובשת פיג׳מה ומתכוננת ליום שלם מלא בפופקורן מלוח, חטיפים מתוקים, סרטים טיפשיים וריין ירדתי אל הסלון מכבה את האורות סוגרת וילונות יוצרת תחושה של ערב ומכינה פופקורן וחטיפים על השולחן מתיישבת בצמוד לריין ומתכבלת איתו תחת השמיכה מצפה לערב רגועה, לאחר כמה סרטי קומדיה טיפשיים שצחקתי בקול מביכה את עצמי בפניי ריין המבולבל, שמעתי פתיחת דלת וסובבתי את ראשי אל הדלת בחרדה מגלה את אדריאן ונשיפת הקלה יצאה מגרוני, רגע... נשיפת הקלה?!? זה אדריאן! זה שרצח מול פניי אנשים, זה שמתנהג בגסות, זה שהתקין מצלמות בביתי, זה שאני נמשכת אליו בצורה כל כך טיפשית, לעזאזל.
אדריאן נכנס בדלת וסוגר אותה אחריו מתיישב בספה צמוד אליי כך שהוא בצד אחד ובשני ריין, הוא התיישב בנינוחות צופה בסרט ללא מילים כאילו זה נורמאלי לגמרי, הוא תפס בקערת הפופקורן שעל השולחן ולוקח חופן אל ידיו ובמשך כל הזמן הזה אני צופה בו המומה, לאחר כמה שניות התאפסתי על עצמי שואלת ״מה אתה עושה פה?״ ״עברתי בסביבה וחשבתי לקפוץ היה לי משעמם״ ״או ולהתקשר לשאול לפני לא בא בחשבון?״ שאלתי בציניות ״לא ממש הרי ראיתי במצלמות שאת פה אז באתי״ אמר והמשיך את דבריו ״איזה סרט זה? עירום? או אני מת על הסרט הזה״ אמר בצחקוק, אלוהים לבחור אין טקט, ריין דילג מעליי מתכרבל בזרועותיו השריריות של אדריאן, מה לעזאזל ריין?!? אתה לא יכול לבגוד בי כך, אם לומר את האמת הייתי רוצה להחליף את ריין, אוי לי המשיכה הזאת נהיית מוזרה מרגע לרגע, ידיו של אדריאן עוברות בעדינות על גופו של ריין וריין נהנה מכל רגע פיו של אדריאן נפתח בצחוק לקראת רגע מצחיק בסרט והחלטתי פשוט להירגע ולצפות בסרט כאילו הכל נורמאלי, לאחר שהסרט נגמר ביחד עם הפופקורן גופו של אדריאן הסתובב אליי וריין החליט שהוא שוב עובר אליי מתכרבל בין ידיי ושמיכתי ״אני רוצה לנסות משהו״אדריאן אמר ״ומה זה?״ שאלתי, אדריאן לא ענה, ועיניו בהו בשלי כמחפש תשובה, ולאחר מכן אצבעותיו עברו בשיערי מלטפות אותו ומסיטות אותו מן פניי, בשלב הזה ריין החליט שמשעמם לו ושהוא יורד מן הספה לחפש אחר תעסוקה, פניו וגופו של אדריאן התקרבו לשלי באיטיות מענה שפתיו נגעו לא נגעו בשפתי וזה הרג אותי מבפנים, שפתי התקרב עוד רוצות לגעת עוד להרגיש עוד כששפתינו רוקדות מעיין ריקוד אירוטי אחת עם השנייה הרגשתי משהו, משהו שהוא- אולי לא רק משיכה.

הייי😍
אז זה הפרק ה-11 ואני כל כך מקווה שאתם אוהבים כי זה בין הפרקים האהובים עליי❤️
אשמח אם תגיבו את דעתכם ותסמנו בכוכב⭐️, אני ממש רוצה להגיע בפרק הזה ל-35 כוכבים ו-15 תגובות אשמח אם תעזרו לי להגיע למטרה, אוהבת סופר דופר✨
ניפגש בפרק הבא🌈

נ.ב עירום זה סרט קומדיה בנטפליקס והוא כל כך מצחיק.
שיר-𝐇𝐄𝐀𝐕𝐄𝐍

11/7/2019

DANGEROUS MANWhere stories live. Discover now