פרק 14- פאזל שרק חיכה להתחבר

5.1K 214 26
                                    

מרתון 3/3
״אז, איך הכרתם?״ לזה, לא הייתי מוכנה.
פניי נתקפו בהלה ובראשי עברו כל מיני סימולציות וחירטוטים לגבי המקום בו הכרנו, לפתע אדריאן אמר כאילו היה מוכן לזה ״קלייר ראתה אותי מתהלך ברחוב ומיד הגיעה אליי ושאלה למספר הטלפון שלי ומשם העניינים זרמו״ רגע מה?!? רגלי דרכה בחוזקה על רגלו של אדריאן והוא עיוות את פרצופו בכאב אך מיהר לשנות אותו בחזרה בחיוך כדי שמר וגברת קלובר לא ישימו לב ״או איזה יופי״ גברת קלובר אמרה ומחאה כפיים במהירות ״סוף סוף קלייר תופסת אומץ, תמיד שהיינו מתהלכות ברחוב והיא הייתה שמה לב לבנים שמצאו חן בעיניה היא לא העזה לגשת״ אמרה גברת קלובר ופניי האדימו בהגזמה, אדריאן צחק בקול וניסה להסתיר זאת ומיד רגלי מצאה את מקומה על רגלו בחוזקה, שוב...
לאחר סיום הארוחה גברת קלובר הושיבה אותנו בסלון בתענה שהיא רוצה להגיש את הקינוח ומיד קמתי לעזור לה והשארתי את אדון קלובר ביחד עם אדריאן לשבת בסלון, אני וגברת קלובר הוצאנו את הקינוחים מהמקרר, ״הוא אוהב אותך״ אמרה בחיוך חם ״מה?״ שאלתי לא מבינה את כוונותיה ״רואים לפי איך שהוא מסתכל עלייך, הוא פשוט אוהב אותך״ אמרה בחמימות המאופיינת לה ״את חושבת?״ שאלתי בספק ״אני יודעת״ אמרה והלכה ביחד עם כמה מן הקינוחים אל הסלון בעוד אני לוקחת את השאר במחשבות על האם גברת קלובר צדקה.
התיישבנו בסלון אוכלים מן הקינוחים וגברת ואדון קלובר החליטו שזה רגע מצויין לספר קצת על הנעורים שלי.
״יום אחד קיבלתי שיחה מן המנהלת בבית הספר של קלייר והיא סיפרה לי שקלייר הרביצה לתלמיד, בהתחלה לא הבנתי ממתי קלייר אלימה וכשהיא הגיע וסיפרה לי מסתבר שתלמיד אחד שהיה מאוהב בה עד מעל הראש כל החטיבה ניסה לנשק אותה ובגלל שקלייר נלחצה היא פשוט הפגישה בין הלחי שלו ליד שלה ורצה משם״ סיפרה גברת קלובר וכולם כל כך צחקו ואני קברתי את ראשי בין ידי ומיד אדריאן הצוחק מיהר לחבק אותי ולקבור את ראשי בצווארו, הרגשתי כאילו נועדתי למקום הזה כאילו הגוף שלנו התאים כמו פאזל שרק חיכה להתחבר, אהבתי את זה, ושנאתי שאהבתי את זה.

אז היי לכולם😍
זה היה הפרק האחרון למרתון ואני ממש אשמח אם תגיבו לי אם לעשות עוד מרתונים או ששלוש פרקים ביום זה יותר מידי, אשמח אם תצביעו בכוכב ותגיבו את דעתכם.
אני מאוהבת בכם אתם מפרגנים לי בטירוף וכל תגובה הכי קטנה גורמת לי להיות בעננים❤️

שיר-𝐃𝐚𝐧𝐜𝐞 𝐭𝐨 𝐭𝐡𝐢𝐬

18/7/2019

DANGEROUS MANWhere stories live. Discover now