Otworzyłam paczkę swoich ulubionych chrupków, nastepnie włączyłam obojetnie jaki serial z netflixa na laptopie. Jak najszybciej, aby tylko zabić czas i przestać myśleć o tym co jest wokół.
-Przestać żyć w realnym świecie
-Przestać rozmawiać z ludzmi
-Przestać wychodzić na zewnątrzCały czas przetwarzałam sobie te natarczywe myśli, musiałam zrozumieć czy postępuje słusznie. Wiedziałam że wiecznie siedzieć tu niemoge, wkońcu rodzice wrócą, we wrześniu będe musiała iść do szkoły. Ale póki co moge tu siedzieć zamknięta w czterech ścianach i odizolowana od wszystkiego co mogło by mnie skrzywdzić. Nagle na ekranie mojego telefonu pojawił się SMS.
-Amber wracamy z tatą wcześniej, bądz przygotowana na to że będziemy jutro - Kocham cie mama.
Cholera! przecież mieli być trzydziestego sierpnia, a jest dopiero drugi.
Szybkim krokiem zerwałam się na równe nogi, i zaczełam ogarniać gdzie tylko się da, w domu panował taki syf ze rodzice by mnie zabili.
Zaczełam od ogarniania mojego pokoju, do podłogi szło się przykleić, zapomniałam że tydzień temu wylałam sok pomarańczowy.
Czasami wstydziłam się tego że jestem taką śmieciarą, ale zawsze starałam się pozbyć tego nawyku bezskutecznie.
Jeszcze tylko łazienka, kuchnia i salon i mam z głowy.
Gdy ogarnełam i wypucowałam cały dom do wieczora, wkońcu mogłam zająć się sobą.
Wziełam szybki prysznic i wysuszyłam moje długie włosy,
nastepnię nałożyłam krem na twarz, i lekko podmalowałam brwi.
Nie malowałam się, bo po co skoro cały dzień siedze w domu sama, więc nikt mnie nie widzi.Nastepnie włożyłam na siebie luźny t-shirt
I w końcu położyłam się na własnym łózku, dokańczając swój ulubiony serial i chrupki.
CZYTASZ
Uprowadzona🖤Amber Cover
Mystery / ThrillerPiętnastoletnia Amber nie wychodzi z domu, aż do dnia gdy zostaje uprowadzona w dniu przyjazdu swoich rodziców. Następuje chwila że dziewczyna zakochuje się w jednym ze swoich porywaczy i dowiaduje się strasznej prawdy o swojej rodzinie.