12

222 23 11
                                    

Perspectiva Tris :A trecut o săptămână de când am fost externată ,Jimin  a fost mereu aici cu mine ,da mă dispera ,mereu îmi spune "stai te ajut eu ",sau "esti rănită " și tot felul de chestii ,așa de pompoase ,acum sunt in bucătărie ,mă gândesc la ce sa fac pe viitor ,adică acum sunt băgată în atatea probleme ....

Perspectiva Jimin : de o săptămână nu dau de unchiul meu ,azi se pare  că am avut noroc ,intru nervos la el în birou știu ,știu că el a pus să fie înjunghiată Tris ,știu asta ...mă vede nervos așa că se ridică confuz numai decât  sa mă înfig în gâtul lui impingandu-l in perete
-Ia zi ce ți-a făcut ?îl întreb eu insistent ,el înghite in sec speriat ,da par eu un om micuț de statura dar pot face multe ,ii dau drumul... Îmi mușc buza de nervi parcă simt și gustul sângelui
-Zi ce dracu ai cu ea ?!strig eu nervos la bastardul asta numit unchi
-Pentru binele tău Jimin ,tu trebuie sa ucizi .spune el ..ha?! Pentru binele meu pe dracu !
-O singura data sa te mai apropi de ea și vei fi și tu o simpla victima ,spun apoi plec din încăpere .îl aud cum spune '?" Voi scăpa de ea când te aștept mai puțin "dar nu bag de seama ,e bătut în cap .. Am ajuns la casa unde locuiește  Tris ,intru ...nu e nimeni ,bat la ușă camerei ei dar nimic ,intru in camera lui Mihno dar da el e cu distracția lui ,o sun nu îmi răspunde ,fata asta se pricepe să mă îngrijoreze ! Faza e că e și cam inserat ,și operația ! Îmi vine sa mă dau cu capul de pereți ! Ies și încep să o caut ,timpul trece ,și trece și nu o găsesc ,parcă inebunesc ,mă îndrept spre parcul de cireș (știu de parcul asta de la un video 😂)
E deja inserat ,o vad cum se plimba calma ,privind copaci ,încep să alerg spre ea
(No daca nu-mi iese momentu magic credeti-ma i'm boy )
Ajung langa ea o îmbrățișez strans ,mă uit la ea sa vad daca e in regulă ,mă gândisem că unchiul ia făcut ceva ...
Ma privește confuză ,ii pun mâinile pe fata și o sărut (no ce ciudat e sa scriu dastea ,ce nu fac eu pt voi )

Gata ,vezi ari0nuz8 că am făcut sărutul cum ai vrut ? Nush daca mia ieșit ceva .
Ceau 🤘

Criminal in loveUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum