25

186 20 29
                                    

Nu pot accepta că Jimin poate păți ceva ,nu pot ! Minho mă ține în brațe in timp ce eu plâng ,nu pot suporta sa știu că Jimin e in starea asta si ....numai din vina mea ! Eu trebuia să fiu acolo ,și el bine! E in sala de operatii de 2 ore ...
-Tris ești bine ? Se aude vocea lui Namjoon care vine spre noi ...

Perspectiva Namjoon : Are ochi umflați și roși de la atata plâns ,o îmbrățișez și îi spun că totul va fi bine ...nu-l suport pe Jimin ,dar nu merita asta ...pentru Tris el e important ....
- E numai vina mea ...,spune ea încet printre lacrimi ...
,...........
Perspectiva Tris :
Doctorul a ieșit din sala de operații ne-am îndreptată spre el
-Nu vreau sa va dau speranțe prea mari ...spune doctorul
-Asta înseamnă că Jimin va muri ? ....nu apuc sa fac nimic ,că o asistenta iese ,și ne spune că putem intra la el ...le-am spus baietilor să mă lase singura cu el ...mă așez pe scaunul de lângă el ,il iau de mana ...
-Jimin ...e duar vina mea ..nici nu am dreptul sa te vad ...din vina mea ești aici ,mă voi urâ toată viața dacă nu te vei trezi ...voi suferi pentru că eu te iubesc chear daca nu ți-am spus ,duar atât vreau să știi că te iubesc ,spun apoi ii sărut ușor frunte...,parcă ar dormi ...vreau duar să doarmă ,vreau sa se trezească ,să îmi spună glumele lui ciudate ,să îmi zâmbească ...vreau sa ,se trezească mai repede ....

Gata al, aștept păreri sper sa va placa ✌️✌️

Criminal in loveUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum