Perspectiva Minho : Îi așteptam pe cei doi porumbei în bucătărie dar aud râsul lui Jimin și cum sora mea spune ceva cu un glas ridicat apoi ii văd. Tris avea obrajii ușor rozalii iar Jimin era cu un zâmbet mulțumit, clar atunci, la sigur sa petrecut ceva cu ăștia doi.
-Ce s-a intamplat intre voi doi de Tris e roșie la față? Întreb ușor amuzat și cu o sprânceană arcuita și cu un zâmbet mic și pervers pe buze dar primesc o palmă peste ceafă de la Tris.
-Să nu dea dracu să te mai ducă gândurile departe. Doar a intrat peste mine în baie cât mă îmbrac, o zice bosumflata și își face o cafea și lui Jimin un ceai de romanița.
-Mai bine dădeam peste ea cât făcea duș, zice calm Jimin lăsându-se pe spătarul scaunul cu un zâmbet șiret.
-Mai scoți o vorbă și primești o tigaie în cap.
-M-ai răni și m-ai trimite iarăși în comă? Dacă de data asta mor difinitiv? O spune Jimin ridicându-se și apropiindu-se de sora mea, privind-o fix în ochi.
-O mai taci, nu mori de la o tigaie în cap.După vorbele astea trece rapid pe lângă și pune ceaiurile și cafeaua pe masă iar apoi pune pe masă o farfurie cu clătite pe masă.
-Le-am făcut când m-am trezit deci pot fi mai reci. O zice ea zâmbind slab și se așează la masă fiindcă farfuriile deja erau puse.
Am mâncat în liniște apoi ea a pus toate vasele în mașina de spălat.
Povestește Tris : După masă nu aveam ce face fiindcă na, era weekend dar ne trebuie ceva relaxare de la prin care am trecut așa că îmi vine mirabolanta idee să mergem în parc și poate să mai hrănim ratele de acolo și să ne dăm în roata dracului de acolo.
-Băieți, ce ziceți să ne relaxăm puțin azi? Haideți să mergem în parc , o zic fericită.
-Scuze sis dar trebuie să îmi ajut unul din prieteni dar puteți merge în doi.
-Eu sunt numai deacord. Spune Jimin trecându-si o mână prin păr și privindu-ma...Gata și acest capitol, na puțin cam plictisitor dar aștept păreri.
Perspectiva little_killer_88😂😂
Da mica nebuna de jitari94 ma supărat și că sa o iert a trebuit să îmi scrie 2 capitole la acesta carte ,și .....la Viața de nimic unul și la ..The first love unul
Cam zis de acum ,că sa nu mai zic la celelalte ...
Ceau !!!
CITEȘTI
Criminal in love
ActionJimin este cel mai bun asasin platit din Seul ,toate crimele fiind perfect executate ,până intr-o zi in care trebuie sa o omoare pe Tris care lucrează în cadrul poliției,acesta urmărind-o câteva zile ,venind și ziua în care trebuie sa o ucidă ,nu po...