32... fugiți minorelor ! 😂

211 20 16
                                    

Of mă macină gândul că prostuțul de Jimin a pățit ceva ,așa că îmi iau inima in dinți și intru înăuntru și instantaneu roșesc ca un rac întorcându-mă și fiind pe punctul să ies dar aud chicotul lui Jimin.
Jur că ăsta e prost de a stat atâta doar că nu a putut să deschidă șamponul.

—Dragă, mă ajuți te rog dacă tot ești aici? Capacul nu vrea să se deschidă.
—Jimin, jur că ești un prost și jumătate,murmur închizând-mi ochii și punându-mi mâinile pe obraji.
—Dar sunt prostul tău și nu poți nega asta, zice băiatul și parcă și văd că rânjește.

Perspectiva Jimin: Mamă, deja ador acest șampon mirific.  Am ieșit din duș pentru puțin timp și imi pun un prosop în jurul talie dar nu îl pun așa de strâns și mă apropii de Tris.

—Deci iubito, îmi deschizi te rog șamponul? M-am chinuit prea mult, zic sărutându-i gâtul și întorcând-o spre mine. E asa de frumoasa cu roșeata asta in obraji, păcat ca  acum operația asta, ce i-aș face acum.

Ea tresări puțin și ma privi din cap până în picioare apoi îmi deschide șamponul iar eu încui ușa băii.

—J-jimin, ce ai de gând să faci? Zice ea  lipindu-se de ușa și privindu-mă în ochi

Fără să îi mai răspund, o sărut apăsat și apoi o lipesc de mine fiindcă totuși avea un tricou alb pe ea care e făcut din material ce devine transparent când se udă. Ea ezită puțin dar totuși îmi răspunde, punându-si o mână după gatul meu.

Perspectiva Tris : Ahh, de ce e așa de sexy ud? Deja ador priveliștea cu el numai în prosop, ud și cu părul ud și revășit din care uneori mai picură apă. Nici nu îmi mai pasă ca acum am tricoul ud. Ne sărută până amândoi nu avem aer apoi el se desparte din sărut și îmi șopti la ureche :

—Cred că mai bine ai ieși dacă vrei ca mâine să fiu okey și tu să poți merge, o spune pe un ton pervers mușcându-mi lobul urechii apoi deschizând ușa iar eu roșie că racul ieșind din baie.
(Tanks for hepl jitari94)

Asta e mai pervers .....deci.....

Și peste câteva capitole poate își revine  Jimin complet știți ce zic ....😏

Criminal in loveUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum