Intrând în salon Tris începe sa plângă mai tare și mai ca îmi pica din mâini dar o așez rapid pe scaun.
—Soro, calmează-te doar îl știi pe Jimin. E un tip destul de puternic și va supraviețui, în plus nu cred că e prima dată când e rănit. O zic în încercarea să o calmez dar ea doar mă privi scurt și își duce privirea spre băiatul conectat la multe aparate.
Perspectiva Tris: Mă ridic de pe scaun ștergând-mi lacrimile apoi luând mâna lui Jimin în a mea strângând-o ușor. Niciodată nu am crezut că voi ajunge la așa ceva dar chiar îl iubesc pe prostul acesta prea protector. Mai bine muream eu decât el.
—Soro haide să mergem acasă să te schimbi, arăți puțin cam..prea in sânge. Îmi spune Minho iar eu dau negativ din cap.
—N-nu plec nicăieri, voi rămâne aici până se trezește.
—Dar Tris, dacă se va trezi peste câteva luni? Doar știi singură că coma poate dura mult dar și puțin iar noi nu știm sigur starea lui.
—Nu îmi pasă! Ce nu înțelegi din cuvinte nu plec de aici?! Mă răstesc la Minho ușor încruntata apoi îmi întorc privirea spre Jimin ce stătea întins.Îmi sună brusc telefonul iar eu trasat dar doar privesc cine e și sting de tot telefonul. Nu îmi pasă de nume acum. Minho vine în spatele meu și mă îmbrățișează ușor. Brusc în salon se aude un sunet asurzitor venit de la aparate iar pe ușa intră mai multe asistente și medicul lui Jimin și ne spun să ieșim din salon.
Eu mă panichez mai tare că acum iar Minho mă ține protector în brațe. Ușa salonului lui Jimin se deschide iar de acolo iese rapid medicul.
—Pregătiți urgent sala de operații! Se aude glasul lui rasunand pe hol iar apoi cum câteva asistente pleacă grăbite în colo și apoi patul cu Jimin e dus spre intrarea în sala de operație iar eu pur și simplu cedez, de parca îmi căzuse cerul în cap...
Deci eu mor jitari94 de aia ești pef etc și Daia vei fi mereu ,te ador fato ! Oana și eu m-am.emotionat jitari94 ea la scris ,dați odată follow !!!!
CITEȘTI
Criminal in love
ActionJimin este cel mai bun asasin platit din Seul ,toate crimele fiind perfect executate ,până intr-o zi in care trebuie sa o omoare pe Tris care lucrează în cadrul poliției,acesta urmărind-o câteva zile ,venind și ziua în care trebuie sa o ucidă ,nu po...