"מה אתם לעזאזל עושים כאן?" אני כמעט צועק כשאני רואה את מייקל ואבי יושבים בו.
"זאת מסעדה ששייכת לי" אבי מזכיר ואני מגלגל עיניים "אל תגלגל לי עיניים בבקשה, תכבד את אביך" "'ומייקל, אני שונא אותך כל כך, למה אתה כל כך רוצה לאנוס אותה הא? מה היא עשתה לך לעזאזל?" אני תוקף אותו.
"דניאל והיא הלכו לחדר שינה יחדיו, לא היא ואני" הוא עונה בתמימות "מה אתם רוצים ממנה?" "שום דבר שהוא עניינך" מייקל יורק "מה אתם רוצים? אני אתן לכם את זה, תעזבו אותה בפאקינג שקט" אני אומר להם מתפלל שזה יתפוס, אבל כשהם לא מגיבים אני מסתובב.
אני רואה את בלייר בקופה ואני הולך אליה. "היי" אני אומר לה עם חיוך וכשהיא משיבה אליי חיוך זה מרגיע ומפקס אותי.
"היי" היא אומרת ומביטה לי בעיניים, הכל בסדר איתה, היא נראית כל כך טוב.
רגע, אני רוצה לקחת אותה לשיחה, רגע שיחה? אולי פשוט... לא, שיחה זה רעיון גרוע.
"ברנדון?" היא שואלת "כן אממ, אני אדבר עם ברייס שיוציא אותך מוקדם" אני אומר לה והולך מהר.
"ברייס" אני אומר ואנחנו מתחבקים. "הרבה זמן לא ראיתי אותך" "הינה אני, אתה יכול לעשות לי טובה קטנה?" אני שואלת בחביבות "אתה יכול לשחרר מוקדם את בלייר?" "לא ברנדון, היא לא הגיעה הרבה בזמן האחרון" "באמת ברייס" אני אומר.
"לא. ותזכור שבקרוב היום הולדת ה21 שלך, אתה לא יכול להיות איתה" ברייס חושב שאני אקשיב לו, שיזדיין, אני הולך בחזרה ורואה את בלייר לוקחת הזמנות מגרג ומייקל.
"ברנדון בוא" גרג קורא לי ואני הולך אליהם ומצטרף אליהם. "צ'יז בורגר מיקס מידת עשייה מדיום בבקשה" אני אומר לבלייר והיא רושמת את זה עם חיוך קטן.
היא הולכת ואני נשאר איתם.
"היום הולדת שלך מתקרב" גרג מזכיר "אני לא חוגג ימי הולדת" אני מזכיר לו. "מצא-" הוא מתחיל אך אני קוטע אותו "אל".
בלייר חוזרת עם האוכל ואנחנו מביטים אחד בשני לרגע ואז היא הולכת ואני אוכל.
"אתה יודע, אתמול כשהיא הגיעה לביתי היא נראתה כאילו היא ברחה מאיפה שהוא" מייקל זורק הערה "תסתום את הפה המזויין שלך" אני מסנן וממשיך לאכול.
"מה קרה אתמול" אבי שואל "אתמול מייקל וחבריו ניסו לאנוס מישהי, אז הגעתי והבאתי לדניאל חתיכת אגרוף שאם היה לי טיפת זמן הייתי נותן אותו גם לך" אני אומר למייקל.
"שוב, הם הלכו שניהם לחדר" מייקל אומר "כן? אז מה זה היה הסם אונס ששמת לה במשקה? הא?" "לא אני" "לא רצית לצאת איתה או משהו?" "כן, היא תהיה שלי" מייקל אומר כל כך נחוש וממוקד במטרה, אז אני מגלגל עיניים וממשיך לאכול.
"חשבון בבקשה" מייקל אומר לבלייר והיא מהנהנת והולכת להביא לנו חשבון.
"אני אשלם" גרג אומר "ואני אתן את הטיפ" מייקל אומר ואני מגלגל עיניים. "תנמיך ציפיות מייקל, שלא תבכה כשזה לא יקרה" אני אומר לו ובלייר מגיעה, אבא שלי משלם, היא חוזרת וכולנו קמים.
YOU ARE READING
Deadly Deals
Actionבלייר מעולם לא ידעה שחברתה הטובה ביותר חברה בכנופייה. עד שחוטפים אותן. הן ניצלות, אך איך זה משפיע על בלייר? בלייר מצטרפת גם היא לכנופייה וחייה משתנים מקצה לקצה. למרות שהציפייה שאנשי הכנופייה מסוכנים, האם יכולים להיות אוהבים? "האימון נעצר להפסקת צהרי...