אני נופלת על המיטה ונאנחת. אני לא יודעת מה ללבוש להערב.
אני לא רוצה ללבוש שמלה, כי זה חורף. וחצאית גם לא. ואני לא יודעת מה לשים בלמעלה כדי שאני לא אהיה שמנה אך יפה.
"אין לי בגדים" אני אומרת בקול ואמנדה מגיעה לחדרי. "בואי נראה" היא אומרת ומתחילה לחפש בארון דברים.
"האם זה?" "כן זה כן" אני אומרת מובכת ומכסה את פניי בכרית. "את כל כך לובשת את זה בלייר, איך לא הראית לי?" היא שואלת ואני לא מגיבה.
"שימי חולצת גולף מתחת, וג'ינס אפור שיבליט לך את התחת" "תודה מנדי" אני אומרת לה "בכיף, אל תשכחי ללבוש את הסווטשירט הזה" היא אומרת.
"אה רגע ואת הסט הזה" היא מוציאה הלבשה תחתונה "מה?" "אני לא מצפה ממך לחזור לכאן הערב ואם תרצו לשכב הסט הזה יכניס את שניכם לאווירה" היא אומרת ואני מתחילה להתארגן.
אני עומדת מול המראה במקלחת, מוכנה לצאת. אבל יש עוד חצי שעה בערך.
אני מצחצחת שוב שיניים. מסתרקת ומסדרת את השיער. אין לי עיגולים מתחת לעיניים ומכיוון שהריסים שלי ארוכים ועגולים בטבעי אני לא שמה שום איפור. רק וזלין שהשפתיים שלי לא יתייבשו.
עדיין יש שריטות מהיום אבל אני לא אוהבת להתאפר אז אני מניחה להן.
"אני למטה" הוא מסמס לי ואני יוצאת מהמקלחת. "קחי תיק קטן" אמנדה אומרת לי ואני לוקחת ארנק קטן עם כרטיס אשראי ומפתחות. "תהני ותמסרי לברנדון דש" היא אומרת לי ומחבקת אותי ואני יוצאת למעלית.
אני יורדת למטה וכרגיל ברנדון מחכה ונשענן על רכבו. "וואו" הוא אומר לי ואני רואה שאנחנו עם סווטשירטים תואמים. "את נראית מדהים" הוא אומר "אתה יותר" אני עונה ואנחנו מתנשקים.
"או" נפלטה לי אנחת כאב. "עדיין כואב" אני אומרת לברנדון והוא מעביר את האגודל שלו על זה.
"ערב טוב בלייר, מכיוון שאת לא מגיעה הערב אני אכתוב לך את זה עכשיו, מחר בבוקר יש אירוע חשוב ביותר במסעדה וכל העובדים מחוייבים להגיע לעבוד. אני אסביר לכם הכל מחר, את תקבלי מדים חדשים וסידרתי את זה עם גרג. ניפגש בשמונה בבוקר במסעדה" ברייס הרגע שלח לי הודעה, מה מיוחד כל כך שמצריך ממני להיות שם בשעה הזאת?
ידיו הדוקות על ההגה, אני מניחה את היד שלי על שלו ואומרת "בוא נהנה הערב ומחר נתמודד עם ההשלכות" "הערב יהיה כיף" הוא אומר ומרפה את אחיזתו.
מעניין מי יגיע. ואיך יהיה הרגע שנכיר. איך ברנדון יציג אותי בפניהם? אני אצטרך להציג את עצמי? מה אני אגיד? הם יראו את הסווטשירט של ברנדון עליי, מה הם יחשבו?
ברנדון מניח יד על ירכי "היי, הכל בסדר, אני לא הולך לשום מקום" הוא אומר ומרגיע אותי.
אנחנו מחנים את הרכב יוצאים. גשם אבל ביחס להבוקר ולימים הקודמים רגוע.
YOU ARE READING
Deadly Deals
Actionבלייר מעולם לא ידעה שחברתה הטובה ביותר חברה בכנופייה. עד שחוטפים אותן. הן ניצלות, אך איך זה משפיע על בלייר? בלייר מצטרפת גם היא לכנופייה וחייה משתנים מקצה לקצה. למרות שהציפייה שאנשי הכנופייה מסוכנים, האם יכולים להיות אוהבים? "האימון נעצר להפסקת צהרי...