פרק 16

300 9 0
                                    

"לא, תשאירי אותה כאן" הוא אומר וזה הדבר הכי משפיל שאי פעם אמרו לי.

לא אכפת לו, לא אכפת לו משום דבר, לא אכפת לו ממני, לא אכפת לו בכלל.

זה כל כך פוגע, אני לא מאמינה, חשבתי שהיינו קרובים, שאני יכולה לבוא אליו והכל יהיה בסדר.

אני נאספת מהר בחזרה ומקווה שהמשפט הזה יפגע בו "בגלל שאתה לא רוצה שקייטלין תדע שבגדת בה?"

אבל הוא מסתכל עליי מרוצה מעצמו, הוא כל כך רע!

הוא מתקדם אליי והפער בנינו נסגר עד שאני יכולה להרגיש את הנשימות שלו עליי.

"אנחנו לא ביחד" הוא אומר בזמן שהוא מעביר שיער מאחורי אוזני ומביט בעיניי, דבר שמבלבל אותי כלפי מי הוא מדבר "מי?" אני שואלת והוא מגכח ומתכופף קצת ובשנייה שאחרי אנחנו מתנשקים.

לכל הבלגן שנכנסתי אליו ברגע שהצטרפתי לכנופייה חשבתי שמה שישאיר אותי רגועה יהיה המסעדה אך עכשיו אני מבינה שברנדון הוא זה ששומר עליי ככה.

אני אדישה כלפיי הכל עד שזה מגיע לברנדון, ואני לא רוצה לעצור את הנשיקה הזאת לעולם.

הוא מרים אותי על השיש ומכניס ידיים מתחת לחולצה שלו שאני לובשת, מרגיש את שדיי.

אני מכניסה ידיים גם מתחת לחולצתו ומרגישה את שריריו הקשים והרבים.

הוא מקרב את איברו לאיברי ואנחנו מתחכחים אחד בשני.

הגניחה הקטנה שיצאה מפי ביישה אותי אך רגע אחרי גם ברנדון גנח ונתן לי את התחושת ביטחון.

אנחנו ממשיכים ככה עד ששנינו גומרים ומסיימים להתנשק.

"אני לא בחור של בחורה אחת" הוא אומר את זה בצורה הכי סקסית שיש ואני שותקת.

אני אפילו לא רוצה לחשוב.

אני נשארת על השיש רואה שברנדון הולך להכין אוכל, חשוך בחוץ. עדיף שאני אחזור בלילה ואף אחד לא יראה אותי עם החולצה של ברנדון.

אני יורדת מהשיש והולכת לצד השני שלו, מול ברנדון שמוציא שתי ביצים מהמקרר. "ברנדון אתה יכול להקפיץ אותי לבית המוגן?" אני שואלת והוא מהנהן "אני מתכוונת לא מחר בבוקר, כשאין הרבה אנשים" "כן, נצא באחת עשרה" הוא אומר ומביט בשעון שעל הקיר.

אני הולכת למקרר ופותחת אותו, דירת רווקים מה להגיד, אין הרבה אוכל אז אני סוגרת את הדלת של המקרר ונשענת עלייה.

"אני לא יודעת אם אתה סתם לא קונה אוכל או שהמחיר של הבית הזה רושש אותך" אני אומרת לברנדון והוא מגכח ומרים אליי מבט ומניד ראשו וקצת אפילו צוחק.

"בוא נלך לוולמארט" אני אומרת "לא צריך" "צריך צריך, אני אשלם" אני אומרת ומתקדמת לדלת "יש מספיק אוכל" "מספיק זה לא טוב ולא טעים, בוא" אני אומרת לו והוא נאנח.

Deadly Deals Where stories live. Discover now